شناسه خبر : 107560
سه شنبه 26 دي 1402 , 08:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وجود ۲۷۰ ایثارگردر بین قهرمانان ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی و برون مرزی

فاش نیوز - سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردوئی با اشاره به آماری از قهرمانان ایثارگر در عرصه‌های ورزشی، گفت: ۲۷۰ ایثارگر جزو قهرمانان ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی و برون مرزی هستند.
 
۲۷۰ ایثارگر جزو قهرمانان ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی و برون مرزی هستند
به گزارش ایثار، سید محمد میرکاظمی به ارائه گزارشی از وضعیت خدمات‌دهی به گروه‌های ایثارگری در حوزه ورزشی از جمله گروه‌های جانبازان بصیر نابینا و کم‌بینا، جانبازان ضایعه نخاعی، کانادین، شیمیایی، اعصاب و روان، بانوان جانباز در رشته‌های مختلف گلبال، شنا، تنیس روی میز، وزنه‌برداری، تیراندازی، تیروکمان، بسکتبال، بسکتبال با ویلچر، فوتبال روی میز، بوچیا،  تنیس، تنیس روی میز  در مسابقات ورزشی و کشوری پرداخت.
وی افزود:  ۲۷۰ ایثارگر جزو قهرمانان ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی و برون‌مرزی هستند و تا کنون ۵ هزار و ۷۰۰ شرکت‌کننده در مسابقات ورزشی کشور در رشته‌های مختلف ایثارگری حضور داشته‌اند. ۵۰۰ هزار نفر نیز در تمرینات ورزشی در رشته‌ها و گروه‌های مختلف ایثارگری و  ۷۰۰ هزار نفر در همایش‌های ورزش‌های همگانی حضور داشتند.
میرکاظمی با اشاره به آماری از بخش اردویی، گفت: بیش از ۹۵ هزار نفر به فضاهای اقامتی سازمان مجتمع‌های فرهنگی زیارتی کوثر و بیش از ۸۱ هزار نفر توسط استان‌ها با مشارکت ایثارگران و موسسه‌ها و نهادها در ۸ ماه اول سال ۱۴۰۲ به اردو اعزام شدند. 
سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردوئی  به ارائه آماری از اعزام به حج تمتع و عتبات عالیات در ۸ ماه اول سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: ۴ هزار و ۳۵۰ نفر به حج تمتع و کاروان ویژه و ۷ هزار و ۴۵۲ نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi