شناسه خبر : 107825
شنبه 07 بهمن 1402 , 14:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حضور کم‌نظیر جانبازان نخاعی

مراسم بزرگداشت شهید مقدس برگزار شد

"حاج کاظم مقدس" جانباز ۷۰ درصد نخاعی از ناحیه گردن و از یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس، سرانجام پس از سال ها مجاهدت و تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار ...

فاش نیوز - مراسم بزرگداشت جانباز نخاعی شهید "کاظم مقدس" عصر روز گذشته با حضور جمع کثیری از جانبازان و ایثارگران در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، مراسم گرامی‌داشت حانباز نخاعی شهید "حاج کاظم مقدس" عصر روز گذشته با حضور جمع کثیری از جانبازان و ایثارگران در تکیه حصار بوعلی در محله نیاوران تهران برگزار شد و یاد و خاطره رشادت، ایثار و جانفشانی این جانباز معزز گرامی داشته شد.

در این مراسم که جمع کثیری از جانبازان نخاعی و ویلچری، ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پس از قرائت مصحف شریف قرآن توسط حاضرین، سخنرانی کوتاهی با موضوع منقبت امیرالمومنین علی(ع) توسط یکی از خطیبان انجام شد و در ادامه جانباز محمدرضا تقی‌پور مقدم دلنوشته ای زیبا را قرائت کرد که تاثیر بسزایی بر فضای معنوی تکیه گذاشت.

"حاج کاظم مقدس" جانباز 70 درصد نخاعی از ناحیه گردن و از یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس، سرانجام پس از سال ها مجاهدت و تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آغازین ساعات بامداد روز سه شنبه سوم بهمن ماه خلعت زیبای شهادت را پوشید و آسمانی شد و پیکر رنجور و زخم خورده اش در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران در کنار دیگر شهدای هم‌رزمش به خاک سپرده شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi