شناسه خبر : 107928
دوشنبه 09 بهمن 1402 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتاب «فرار» در فرهنگسرای امید رونمایی می‌شود

فاش نیوز - کتاب «فرار» با موضوع فرار اسرای عراقی از تازه‌های نشر سوره‌مهر روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ساعت ۱۵ در فرهنگسرای امید رونمایی می‌شود.

کد خبر: ۶۴۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ - 29January 2024
 

کتاب «فرار» در فرهنگسرای امید رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «فرار» که به همت دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری انقلاب‌اسلامی تهیه شده، در فرهنگسرای امید با حضور مرتضی سرهنگی، نویسنده اثر و برخی از راویان خاطرات، جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه رونمایی شود.

این اثر شامل ۲۶ خاطره از فرار اسیران عراقی از اردوگاه‌های ایران را روایت می‌کند که به نویسندگی نسرین ساداتیان و با همراهی اصغر عزیزی عضو کمیسیون نگهداری اسیران عراقی به تازگی راهی بازار نشر شده است

این مراسم روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ساعت ۱۵ در فرهنگسرای امید به نشانی میدان امام حسین (ع)، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، فرهنگسرای امید برگزار می‌شود. ورود برای عموم و علاقمندان آزاد است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi