شناسه خبر : 108099
شنبه 14 بهمن 1402 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخستین سالگرد شهادت جانباز نخاعی، حاج فریدون غلامی برگزار می شود

روح خستگی‌ناپذیر این جانباز پرتلاش، در روز هفدهم بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ به آسمان پر کشید. مزار مطهرش در آستان مقدس...

فاش نیوز - مراسم اولین سالگرد شهادت جانباز شهید، سردار حاج فریدون غلامی در شهر منتظران خوزستان برگزار می شود.

بر پایه گزارش رسیده، مراسم اولین سالگرد شهادت جانباز شهید، سردار حاج فریدون غلامی، دبیر گروه پیگیری جانبازان نخاعی خوزستان روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ساعت ۲۰ در شهر منتظران خوزستان برگزار می گردد.

همچنین سخنران این مراسم سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان خواهد بود.

در ادامه برنامه، حاضران در مراسم از حضور مداح دوران دفاع مقدس حاج‌صادق آهنگران مستفیض می شوند.

گفتنی‌ست، سردار شهید، جانباز فریدون غلامی حاجی‌آباد در شهریورماه سال 1343 در روستای حاجی‌آباد از توابع بخش مرکزی شهر دزفول در یک خانواده مذهبی متولد شد. وی با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار عازم جبهه گردید. در دی‌ماه سال 1365 آموزش تخصصی فرماندهی دسته را طی کرد و با گردان عمار لشکر ولیعصر(عج) عازم پادگان کرخه شد. در دوران دفاع مقدس سه بار مجروح شد. اما در آخرین مجروحیتش؛ در شهریور ۱۳۶۶ با ترکش های خمپاره 60 قطع نخاع گردید و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

جانباز غلامی به خاطر عوارض مجروحیتش بارها در بیمارستان‌های اهواز و تهران بستری شد؛ اما یک لحظه از انجام رسالتش به عنوان جانباز دست نکشید.

سرانجام روح خستگی‌ناپذیر این جانباز پرتلاش، در روز هفدهم بهمن‌ماه سال 1401 به آسمان پر کشید. مزار مطهرش در آستان مقدس حضرت محمدبن جعفر طیار(ع) زیارتگاه عاشقان راه حق و حقیقت است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi