شناسه خبر : 108439
چهارشنبه 25 بهمن 1402 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازی؛ عشقِ به پاسداری و پاسداریِ از عشق

فاش نیوز - هر کَس می‌خواهد نشانی از محافظان و موالیان و جانبازان واقعیِ سیدالشهدا بگیرد باید به اردوگاه بسیجیان و پاسدارانِ تربیت یافته در مکتب خمینی و خامنه‌ای قدم بگذارد.

پاسبانی از حریم ارض نبوی و پاسداری از حرم امنِ علوی، درجاتی آسمانی است که خدای عزوجل به امام حسین(ع) و جضرت اباالفضل(س) در ظهر روز عاشورای سال ۶۱ هجرت، در وادی کربلا داد. تاریخ انسانیت تا دنیا دنیاست، برای همیشه، مرهون آن سرهای به نیزه برافراشته‌ی آلُ الله است!

هزار و چهارصد سال بعد از آن خونین حماسه‌ی تکرار نشدنی، سبزپوشانی از جنس زینب و عباس ابن علی در سرزمین متمدن ایران اهورایی، بار دیگر در پاسداشتی از فرهنگ نینوایی و عشق و دلدادگی گوی سبقت را از مؤمنان و سر باختگانِ آن زمان ربودند.

 آنها آسمانیان و برزمین‌ نشستگان را با مناجات شبانه و رزم شیردلانه و بی‌امانِ روزانه خود در میدان و صحنه مات و مبهوت کرده‌اند!

آری هر کَس می‌خواهد نشانی از جانبازان، محافظان و موالیان واقعیِ سیدالشهدا، مراقبانِ ایتام آل رسول خدا و خاندان علی ولی الله را با چشمان سر ببیند، باید به اردوگاه بسیجیان و پاسدارانِ تربیت یافته در مکتب خمینی و خامنه‌ای بیایند و با سبز پوشیدگانی هم رنگ با ایثارِ ابالفضل العباس و علمدارانِ دشت کربلا همنشین شود.

هم آنانی که آسمانیان با ایشان آشناتر از زمینیانند و دست‌پروردگانی هم جنس با تهی دستان و پابرهنگان جهانیان، در میان شان فراوان به چشم می‌آیند.

چه خوش قدم بوده‌ایم ما که زمینی شدن‌مان، همزمان با تولد دوباره کسانی که عشق‌شان جانبازی و پاسداری از مرزهای سرزمینی و زادگاهِ سربازان آخرالزمانی و پاسداریِ عشق‌شان، زبان‌زدِ آدمیان این جایی و آن جایی بوده است!

 شعبان المعظم سُرور و شادمانی برای جانبازان و پاسداران سبز پوش حسینی، عاشورائیان و ولایت مدارانِ ایران و جهان دارد. چرا که ایام آغازینش معطّر به تولد امام حسین(علی) و عباس(س) جانباز کربلا و علمدار ایتام نبوی و میانه آن مقّدر، به میلاد ذخیره‌ی انبیا و اولیا، مهدیِ فاطمه عجل‌الله تعالی است.

ای سرداران، بسیجیان و پاسدارانِ عزیز، ای جانبازان از شهادت جامانده، سربازان عرصه، صحنه و میادینِ گمنامیِ، روزتان مبارک و سایه‌ی پُرمِهرتان بر سرِ ایران بزرگ و مسلمانان جهان مستدام باد و به وجود و حضورتان افتخار می‌کنیم.

|| امان‌الله دهقان فرد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi