شناسه خبر : 108628
چهارشنبه 02 اسفند 1402 , 08:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش هم‌اندیشی حوزه اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهیدبرگزارشد

فاش نیوز - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش هم‌اندیشی حوزه اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران که امروز سه‌‌شنبه اول اسفندماه برگزار شد، گفت: دغدغه مهم خانواده ایثارگران موضوع کسب و کار و اشتغال است.
 
دکتر قاضی‌زاده هاشمی: دغدغه مهم خانواده ایثارگران موضوع کسب و کار و اشتغال است
به گزارش ایثار، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش با تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه هدف در حوزه اشتغال و کارآفرینی، گفت: دغدغه مهم خانواده ایثارگران موضوع کسب و کار و اشتغال است و آمار و اطلاعات موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. 
معاون رئیس جمهور گفت: الگوی ارائه خدمات ما در زمینه ارائه تسهیلات به ایثارگران باید تغییر پیدا کند. تولید کار و کارآفرینی به سادگی نیست و ۱۵ درصد جامعه توانایی کارآفرینی و اشتغال‌زایی را دارند. 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: برای حل مشکلات  جامعه هدف ۳ و نیم میلیون نفری ایثارگران در حوزه اشتغال باید برنامه‌ریزی کرد. برای تولید شغل ماموریت ما تنها ارائه تسهیلات نیست. وضعیت اشتغال و کارآفرینی در استان‌های مختلف متفاوت است و هر استانی باید نقشه راه مخصوص خود را داشته باشد. 
دکتر قاضی‌زاده هاشمی تصریح‌کرد:  فرایند‌ها در حوزه اشتغال و کارآفرینی باید اصلاح شود تا موضوع اشتغال به صورت مناسب دوام پیدا کند. ما نباید مشکلی در زمینه اشتغال برای ایثارگران داشته باشیم و باید الگویی برای سایر دستگاه‌ها در حوزه اشتغال و کارآفرینی باشیم. همچنین به دو مورد باید توجه شود. اول تلاش برای جذب سهمیه‌های اشتغال و دوم اینکه زمان ثبت‌نام برای آزمون استخدامی به موقع به جامعه هدف اطلاع‌رسانی شود. 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi