شناسه خبر : 108726
شنبه 05 اسفند 1402 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرکل بنیاد و اعضاء کانون وکلای استان گلستان با جامعه ایثارگری دیدار کردند

فاش نیوز - به مناسبت هفته وکیل مدافع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به اتفاق رئیس و اعضاء کانون وکلای استان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا با تعدادی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر دیدار کردند.
 
مدیرکل بنیاد و اعضاء کانون وکلای استان گلستان با جامعه ایثارگری دیدار کردند

به گزارش ایثار، به مناسبت هفته وکیل مدافع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به اتفاق رئیس و اعضاء کانون وکلای استان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا امام زاده عبدالله گرگان با تعدادی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر دیدار کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در حاشیه این دیدار ها در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: پیگیری مشکلات حقوقی و اجرای قوانین جامعه ایثارکری  و همچنین ارائه مشاوره حقوقی صحیح جهت احقاق حق این قشر معزز از دغدغه های مهم بنیاد گلستان است.
طالع زاری ادامه داد: امروز وظیفه همه مسئولان است که در اجرای قوانین جامعه ایثارگری که به پاس رشادت‌ها و فداکاری‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران تصویب شده، اهتمام ویژه داشته باشند.
وی افزود: در همین راستا طی انعقاد تفاهمنامه با کانون وکلا، وکلای استان به صورت هفتگی با حضور در بنیاد خدمات معاضدتی به جامعه ایثارگری ارائه خواهند داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi