شناسه خبر : 108774
سه شنبه 08 اسفند 1402 , 09:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر شهدا امروز بودند در انتخابات شرکت می‌کردند

فاش نیوز - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر شهدا امروز بودند در انتخابات شرکت می‌کردند، دانشجویان عزیز در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در محیط دانشگاه پیشرو باشند.
 
اگر شهدا امروز بودند در انتخابات شرکت می‌کردند

به گزارش ایثار، آیت اله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در سالروز میزبانی شهید خوشنام در دانشگاه امام محمدباقر( ع) با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند تا ما راه را گم نکنیم، گفت: اگر شهدا امروز بودند در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در انتخابات شرکت می‌کردند، وصیت نامه شهدا همه چراغ راه ما هستند.
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: امروز ما باید دانشجویان در تراز انتظار و انقلاب اسلامی داشته باشیم، اگر بخواهیم نمونه ای به جوانان و دانشجویان معرفی کنیم مصداقی بهتر از شهدا پیدا نمیشود، شما دانشجویان برای اینکه در تراز انتظار و انقلاب اسلامی قرار بگیرید الگوی شما شهیدان عزیز باشند.
آیت اله محمدی لائینی اظهار کرد: امروز دانشجویان باید خود را به بصیرت و معرفت، روح عبادی و عرفانی، ولایتمداری، فداکاری، صفای نفس، از خودگذشتگی و خلوص نیت شهیدان آراسته کنند.
نماینده ولی فقیه در مازندران اذعان داشت: ویژگی بزرگداشت مراسم شهید خوشنام همان ادامه راه، هدف، آرمان و کار او مهم است، این شهدای عزیز اگرچه از نظر ظاهر گمنام هستند اما ولایتمداری و ارزش معنوی آنان ملاک است و باید مسیر راه ما قرار بگیرد.
آیت اله محمدی لائینی تصریح کرد: شما هم باید فن و حرفه علمی و هم فن و حرفه اخلاقی و دینی بیاموزید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه امروز عطر و بوی شهدا در فضای جامعه عطرآگین شده است، گفت: دانشجویان عزیز در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در محیط دانشگاه پیشرو باشند.
سعید کهن سال افزود: دانشجویان عزیز باید تفکر شهدا را دنبال کنند و در مسیر شهدا باشند، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت مسیر تعالی و رشد آنان را در کسب موفقیت های علمی و ..‌ فراهم میکند.
مدیرکل بنیاد مازندران ضمن تشکر از رئیس دانشگاه امام محمدباقر(ع) به دلیل برگزاری این مراسم، یادآور شد: مراسم گرامیداشت یاد و نام شهدا باید در همه دستگاه ها و ... برگزار شود.
در این مراسم از خانواده معزز دانشجوی شهید سعید بخشی تجلیل به عمل آمد.

اینستاگرام
باسلام
شما که در مرکز قدرت واز کار وبار مسئولان سر در میاورید
من تا کی باید با بی کفایتی مسئولان اواره باشم دوستان وهمرزمان فاش نیوز
لطفا ی جوابی به من بدین
ایا راهی هست که در این کسور ثروت مند
دارای یک سر پناه ۴متری باشم واز دست سرما وگرما وعوامل دیگر در امان باشم
لطفا راهنمایی کنید

سلام ، از نمایند ولی فقیه چنین تحلیلی نداریم بلکه لازم است واقعیت به مردم گفته شود. در حالیکه با تاسف جانبازانی 70 درصد داشتیم که در خط دشمن بودند و مخالف با ولایت فقیه عمل کردند.
یقین داریم حضور مردم در انتخابات مجلس صددرصد به نفع مردم است زیرا مجلس ضعیف و دولت قوی مدام از جیب مردم هزینه میکند تا اموراتش را بگذراند لذا چنانچه مجلسی قوی و قدرتمند داشته باشیم و نظارت و کنترل لازم بر عملکرد دولت داشته باشد هرگز دولت قادر نخواهد بود از جیب ملت هزینه کند و دولت را مجبور میکنند تا تلاش مضاعف داشته باشد و مشکلات مردم را حل کنند.
از این قضیه عجیب سیاسی میتوان نتیجه گرفت تشکیل مجلس ضعیف یا عدم شرکت مردم در انتخابات فقط به نفع دولتی ضعیف و بدون اراده است زیرا در عالم سیاست انتخابات مجلس در تمام کشورهای دنیا با مشارکت پایین انجام میشود فلذا شرکت احاد مردم در انتخابات نشانه شعور سیاسی مردم خواهد بود که در ایران در هر دوره موجب افتخار است.
اگر قصد تشویق مردم برای شرکت در انتخابات را داریم میبایست واقعیت گفته شود تا مجلسی قدرتمند با نظارتی قوی بر دولت تشکیل شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi