شناسه خبر : 109021
چهارشنبه 16 اسفند 1402 , 18:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به منظور کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

فراخوان فوری گروه جهادی جانبازان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی

از عموم هم وطنان جهت ارسال کمک های غیرنقدی شامل: آب معدنی، فرش و پتوی نو و سالم و تمیز، وسایل گرمایشی، لباس گرم نو(سالم و تمیز)، داروهای ضروری (مسکن، آنتی‌بیوتیک)، مواد غذایی و خشکبار (نان خشک، شیر خشک، کنسرو..‌‌..) ، لوازم بهداشتی (شامپو، صابون، دستمال کاغذی، پوشک بچه و ...

فاش نیوز - گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار(جانبازان فعال جهادی و خیرین ایثارگر فعال در سیستان و بلوچستان) آمادگی خود را برای دریافت و جمع‌آوری کمک های نقدی و غیرنقدی ایثارگران و مردم نوع‌دوست برای هموطنان سیستان و بلوچستانی در منطقه محروم  دشت یاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ما، به دنبال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و شدت یافتن طغیان رودخانه های فصلی و در نتیجه آن، زیر آب رفتن بسیاری از شهرها و روستاهای محور دشت یاری در منطقه بلوچستان، منازل مسکونی جمع کثیری از هموطنان زیر آب رفته و یا براثر سیل تخریب شده است.

بر پایه این گزارش، در حال حاضر هموطنان ما در منطقه دشتیاری زندگی شرایط بسیار سختی را تجربه می کنند و وضعیت جوی ناشی از آب و هوای  سرد در شب و گرمای  شدید  و نبود امکانات باعث شده است که زندگی دشواری را  سپری کنند.
 بر این اساس و به منظور تأمین نیازهای مردم با ایمان و مظلوم آسیب دیده از سیل در دشت یاری  بلوچستان، گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان باشگاه ستارگان ایثار آماده دریافت و جمع‌آوری کمک های نقدی و غیرنقدی شما خیرین عزیز و مردم نوع‌دوست برای هموطنان سیستان و بلوچستانی در محور دشت یاری هستند.
خیرین عزیز می توانند برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شبا به شماره IR400550015480006251956001
 نزد بانک اقتصاد نوین بنام حسین اسرافیلی- اکبر حسین زاده،و یا شماره کارت های ۵۰۲۹۳۸۱۰۲۷۶۳۲۱۰۸ اکبر حسین‌زاده و ۵۰۲۹۳۸۱۰۳۹۰۱۵۲۹ حسین اسرافیلی اقدام  نمایند.
 هم چنین از عموم هم وطنان جهت ارسال کمک های غیرنقدی شامل: آب معدنی، فرش و پتوی نو و سالم و تمیز، وسایل گرمایشی، لباس گرم نو(سالم و تمیز)، داروهای ضروری (مسکن، آنتی‌بیوتیک)، مواد غذایی و خشکبار (نان خشک، شیر خشک، کنسرو..‌‌..) ، لوازم بهداشتی (شامپو، صابون، دستمال کاغذی، پوشک بچه و ...) لطفا به آدرس: فلکه دوم تهرانپارس، خ جشنواره، خیابان معینی‌نژاد، باشگاه ستارگان ایثار مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۹۱۲۵۴۵۴۸۲۵ آقای نقی گرایلی و ۹۱۲۱۲۲۴۹۱۹ حسین اسرافیلی و یا۰۹۱۹۸۸۸۷۰۶۱ اکبر حسین‌زاده  تماس حاصل نمایند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi