شناسه خبر : 109049
پنجشنبه 17 اسفند 1402 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرآیند اداری احراز شهادت‌ها و جانبازی‌ها در حادثه تروریستی کرمان سپری شده است

فاش نیوز - امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: همه جانبازان و شهدای حادثه تروریستی کرمان شناسایی و فرآیند اداری‌شان تکمیل شده است و می‌توانند از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران بهره‌مند شوند.

فرآیند اداری احراز شهادت‌ها و جانبازی‌ها در حادثه تروریستی کرمان سپری شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، اظهار داشت: برای توسعه شفافیت و به دنیال برنامه‌هایی که دولت دارد، مشابه سامانه سوت‌زنی دولت در بنیاد شهید هم راه‌اندازی شده است.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: در بخش‌های مختلف بنیاد چه موسسات وابسته به بنیاد و چه خدمات، اگر شهروندی خطایی یا فسادی دید، می‌تواند در آن سامانه گزارش بدهد و اسناد و مدارکش را بارگذاری کند تا رسیدگی سریع‌تر باشد.

وی درباره اقدامات صورت گرفته درباره شهدا و جانبازان حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: همه جانبازان و شهدای حادثه تروریستی کرمان شناسایی و فرآیند اداری‌شان تکمیل شده است و می‌توانند از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران بهره‌مند شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال که به تعداد شهدای کرمان در هفته‌های اخیر افزوده شده است یا خیر پاسخ داده و عنوان کرد: یک نفر از عزیزانی که مجروحیت سختی را از ناحیه نخاع گردنی داشت به شهدا پیوست.

قاضی‌زاده هاشمی در مورد حادثه زاهدان نیز بیان کرد: برای شهید یا جانبازی که استانداری سیستان و بلوچستان معرفی کرده تشکیل پرونده داده‌ایم و خدمات شروع شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تصریح کرد: ۲۲ اسفندماه روز شهید نامگذاری شده و در این روز حضرت امام خمینی (ره) دستور تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران را صادر کرده‌اند و لذا هفته آینده به نام هفته شهید نام‌گذاری شده است و به همین مناسبت یک نمایشگاهی از خدمات خادمان و خانواده شهدا در بنیاد شهید تهیه شده است و من از اصحاب رسانه برای بازدید این نمایشگاه دعوت می‌کنم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi