شناسه خبر : 109186
چهارشنبه 23 اسفند 1402 , 07:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مسئولین بنیادشهید با خانواده شهدا و جانبازان

فاش نیوز - مدیران ارشد بنیادشهید و امور ایثارگران به مناسبت 22 اصفندماه که روز بزرگداشت شهید نامگذاری گردیده است با حضور در منازل تعدادی از خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران با آنان دیدار کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با ۳ خانواده شهید دیدار کرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد  شهید و امور ایثارگران با خانواده معزز شهدا دیدار کرد

ایثار،  نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در این دیدارها ضمن تبریک این روز و گرامی داشت یاد و نام شهدا گفت:مقام معظم رهبری می فرمایند هر خانواده شهیدی را ملاقات کردید سلام من را برسانید.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم  ادامه داد: در روایتی آمده است که شهدا حداقل هفتاد نفر را شفاعت می کنند. آن هفتاد نفر نیز افراد دیگری را شفاعت خواهند کرد. اولین کسانی که توسط شهید شفاعت می شوند، پدر و مادر هستند. حتی این شفاعت، همسایگان را نیز شامل می شود که از برکات شهید است. 
وی افزود: مهم این است ما کارهایی انجام دهیم تا مشمول شفاعت شهدا شویم. شهدا به جایگاه واقعی خود رسیدند زیرا با اعتقاد و سالم بودند. مسیری که رفتند نشان دهنده سلامت آنهاست زیرا هرکسی نمی تواند در این مسیر قدم بگذارد.
در این دیدارها والدین شهدا در مورد خصوصیات فرزند شهیدشان و همچنین به خاطراتی از آنان اشاره کردند.
پدر و مادر شهدا اذعان داشتند فرزند عزیزشان انتخاب پروردگار بوده و به شهادت آنان در مسیر اسلام و انقلاب افتخار می کنند.
در پایان هر یک از این دیدارها نماینده ولی فقیه یک جلد کلام الله مجید به هر یک از خانواده معزز شهدا اهدا کرد.

 

در خبری دیگر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با ۲۲اسفندماه و روز بزرگداشت شهدا با حضور در منزل سه شهید بزرگوار، با خانواده آنها دیدار و گفت و گو کرد.
 
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معزز شهدا دیدار کرد

 دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها به خانواده شهدا اظهار کرد: شما فداکاری بزرگی کردید که فرزند خود را در این مسیر فدا کردید و کار شما سزاوار ستایش   است و اگر دستوری دارید ما در خدمت شما خواهیم بود.
 رییس بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: من حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم تا خدمت شما ابلاغ کنیم و اعتراف می‌کنیم با اینکه خدمات ما چندان قابل توصیف نیست، اما در حد همین بضاعتی که داریم، سعی می کنیم بهترین باشد.
معاون رییس‌جمهور در ادامه خاطرنشان کرد: روز ۲۲ اسفند بنابر دستور امام راحل (ره) بنیاد شهید تاسیس شد و این روز را به عنوان روز شهدا نامگذاری کردند و ما نیز به مناسبت این روز توفیق داشتیم به مقام شامخ امام خمینی (ره) و شهدای دولت، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ادای احترام کنیم. در کنار آن هم توفیق داشتیم خدمت خانواده شهدا برسیم. چنین روزهایی فرصت برای ادای احترام به شما عزیزان توسط مسئولان است.
دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه خانواده شهدا باقیمانده فداکاران و قهرمانان ملی هستند، تاکید کرد: احترام این عزیزان بر ما و همه مردم واجب است و باید بدانیم که مدیون جهاد و فداکاری این عزیزان هستیم.
وی در پایان اعلام کرد: ما از فعالان اجتماعی دعوت می‌کنیم که از فرصت‌های این چنینی مثل روز جانباز و روز شهید استفاده کرده و این موضوع تبدیل به یک جشن عمومی شود.
در این دیدارها خانواده شهدا نیز ضمن بیان مسائل خود، به بیان برخی از ویژگی های شهدا و خاطراتی از آنان پرداختند.
در پایان این دیدارها نیز رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هدیه ای معنوی به والدین شهدا تقدیم کرد.

همچنین معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با ۳ خانواده شهید دیدار کرد.
 
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معزز شهدا دیدار کرد

 محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها ضمن تبریک این روز و گرامی داشت یاد و نام شهدا  با اشاره به روایتی از شفاعت شهدا، گفت: روایت داریم که شهدا از ۷ تا ۷۰ نفر را شفاعت می‌کنند. کسانی که توسط شهید شفاعت می شوند، پدر و مادر هستند. حتی این شفاعت، همسایگان را نیز شامل می شود که از برکات شهید است. 
پاکدل در این دیدار  با بیان اینکه از دست دادن فرزند سخت و دشوار است،  گفت: فرزند شهید شما برای حفظ اسلام به شهادت رسید. باور ما با همه اقدامات، نمی‌توانیم ایثار و فداکاری شهدا را جبران کنیم. به دلیل محدودیت در قوانین نمی‌توانیم آنچه در شان خانواده شهدا است تامین کنیم و شرمنده خانواده شهدا هستیم.
 معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود:  تلاش‌های زیادی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های شهدا شده  و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه فرهنگی افزایش یافته است. امیدواریم که بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم.
خانواده شهدا در این دیدار عنوان کردند که فرزند عزیزشان انتخاب پروردگار بوده و به شهادت آنان در مسیر اسلام و انقلاب افتخار می کنند.
در پایان هر یک از این دیدارها معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران یک جلد کلام الله محید به هر یک از خانواده معزز شهدا اهدا کرد.

عکاس: علی سلطانی‌محمدی
 
 
 

 

اینستاگرام
اگر طبق روایات شهدا می ‌توانند ۷۰ نفر را شفاعت کنند همین جانبازان ۷۰ درصدی که به شهادت برسند بابت این همه اجحاف در حق آنان از سوی مسئولان بنیاد شهید میشود همه آنان را نفرین کرده و اگر در پل صراط راهی بهشت باشند آنان را به جهنم واصل خواهند کرد اگر این روایات درست باشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi