شناسه خبر : 109392
دوشنبه 06 فروردين 1403 , 12:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان عبدالحسین و شکرالله جوکار به فرزندان شهیدش پیوست

یادش بخیر، سال ۱۳۶۲ و اولین ایام حضور کنار سربازان امام زمان عج در حوزه ی علمیه ی «مکتب الزهرای» آن روز و «صالحیه»ی امروزِ کازرون، شرکت در کلاس های اخلاق حضرت آیت الله ایمانی...

فاش نیوز - حاج جانعلی جوکار، پدر شهیدان عبدالحسین و شکرالله جوکار یه دو فرزند شهید و آسمانی اش پیوست.

بی شک، و با اطمینان نزدیک به یقین، روح آن بزرگوار، امشب در جوار دو شهید سرفرازش، مخصوصا دوست طلبه و همسنگرِ هرگز فراموش نشده و از یاد بیرون نرفته‌مان، «شهید شکرالله»، از امانت هایی که «خونین بال» اما با «صبر حسینی» به صاحب عرش برگردانیده، شاد و مسرور خواهد بود.

یادش بخیر، سال ۱۳۶۲ و اولین ایام حضور کنار سربازان امام زمان عج در حوزه ی علمیه ی «مکتب الزهرای» آن روز و «صالحیه»ی امروزِ کازرون، شرکت در کلاس های اخلاق حضرت آیت الله ایمانی طاب‌ثراه و همچنین مدرسه ی حضرت آیت الله گلپایگانی ره قم. چه شور و هیجانی داشت روزهای قبل از اعزام به جبهه ها، پرواز به عرش ملکوت اعلا و پیوستن به ارواح بلندآوازه ی شهدا و انبیا..

خداوند را بحق این پدران داغدیده و صبور قسَم می دهیم آخر و عاقبت چند روزه ی دنیاییمان را به همنشینی و همسُفرگی با این «خالصان» و «صادقانِ» آزمایش شده ختم فرموده و خود و نسل های پیشِ رویمان را مدیون خون های پاک و به کاروانِ کربلا و سیدالشهدا پیوسته‌شان نفرماید. آمّین.

شادی ارواح مطهر و‌ معطرِ تمامی شهدای مدافع حرم و وطن و آمرزش همه پدران، مادران و رفتگان آسمانی شده در سراسر عالَم، بویژه روان منور امام راحل ره و شفای تک تکِ بیماران، جانبازان، سرطانیان، مریضان و ملتمسان در این ایام استجابت دعا و ماه مهمانی خدا، با هم «حمد» و «سوره»ای را همراه با «۳ صلوات» بر محمد و آل طاهرینش قرائت می نماییم.

مراسم تشییع پدر شهیدان جوکار ساعت 14/30 دقیقه فردا سه شنبه 7/1/1403 در سیدمحمد نوربخش کازرون یرگزار می گردد.

همچنین مراسم بزرگداشت سوم مرحوم جوکار نیز ساعت 17/30 دقیقه یعد از ظهر همان روز در مسجد امام خمینی، واقع در میدان انقلاب کازرون یرگزار خواهد شد.

|| امان الله دهقان فرد

۵/فروردین ماه/۱۴۰۳

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi