شناسه خبر : 109408
سه شنبه 07 فروردين 1403 , 13:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاک بودن دامان نظام از تخلفات برخی نامزدان و منتخبان

فاش نیوز - انجام فعالیت های تخلف زا و ایجاد مزاحمات بی پروا، بیرون از چارچوب های مندرج در متن و ذیل قوانین حاکم بر نظام انتخاباتی و ضوابط تعیین شده‌ی رقابتی آنهم توسط «برخی» داوطلبان حاضر در میدان و حامیان نامعتقد به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و بی تقوای ایشان.

بی توجهیِ شخص این قبیل نامزدانِ همیشه قانون شِکن و اطرافیانِ اکثرا «ناجور شِکَمِ»! آنان، مخصوصا فرماندهان منفعت طلبِ ستادی و فرمانبران بیچاره و شعارگویانِ البته کم اطلاعِ از امور پُشت، پهلو و جلویِ هیات های اعزامی ایشان، نسبت به حق و حقوق همشهریان، هموطنان و دیگر رقیبان، خاصتا مشارکت در تخلفات، تقلبات و تعرضات سازمان یافته ی مخالف با اصل جمهوریت و اسلامیت نظام حاکم بر ج.ا.ایران.

آلوده نمودن فضای حاکم بر روان جامعه‌ی دینی و بدبین کردن اذهان پاک فرزندان ایرانی، از جمله دانش آموزان دختر و پسرِ مدارس ابتدایی!، راهنمایی، دبیرستانی، دانشگاهی و حوزوی! بوسیله ی «توزیع» وجوهِ میلیاردی و هدایای آنچنانی! بین صاحب منصبان، رأی داران و سلسله مراتب تایید کننده ی صداقت، صلاحیت و سلامتِ روحی، جسمی و سیاسی شخص اینگونه «غالی جنابان»!

و متاسفانه بستن اتهام ناصواب و‌ چسباندن شایعه‌ی ارتکاب اعمال‌ ناروا به برخی مراکز و مدارج مرتبط با صافی ها، خطبا و علما و نهایتا به بازی گرفتن اعتقاد و اعتماد مردمان و ساکنان نسبت به این گونه ماموران و مسئولان.

و… از جمله مواردی است که انجام آن ها توسط عده ای نامزدان هنجارشکن، موجب شده تا «دامان» نظامِ حاکم و حاکمان نظام، عامدانه مورد تعرض و بی‌حرمتی قرار گرفته و عوارض ناجبرانی را برای «مُلک» و‌ «ملت» بدنبال داشته باشد. در همین زمینه و نظر به لزوم آگاهی بخشیِ افکار «خاص» و «عامِ» اعضای جامعه و جلوگیری از ادامه ی روند گذشته، در مراحل آینده، نکاتی را یادآور می شویم.

۱) اینکه مشاهده می شود عده ای «از خدا بی خبر» و «فاقد جایگاه و اثر»!، در جریان انتخابات به هر دری می زنند تا خود را وارد میدان نموده، تایید صلاحیت کرده و نهایتا با هر ضربِ زور و زری! به دایره ی قدرت و ثروت متصل گردیده و مثلا وضع کننده قوانین بازدارنده و نظارت کننده بر دولت و کابینه بوده باشند، در عین حال اما قبل از ورود به این مرحله، اعتقاد مردمان و ساکنان را به بازی گرفته، هیچ مانع و سدی را جلوی خود ندیده و حتی به بهای بی اعتماد نمودن عده ی کثیری از اعضای جامعه، بویژه متدینین، متعهدین و معتقدین به نظام دینی و اسلامی، پیروز صحنه و عرصه شوند، چیزی جز خیانت در حق همگان و اصل نظام و مردمان نخواهد بود و قطعا نمی توان اینان را نماینده ی معتبری برای مؤمنان، منتظران و عموم ایرانیان بحساب آورد!.

۲) اگر شما هم بشنوید که در یک منطقه‌ی کشوری، فردی ملبس به لباسی مقدس! بجای آنکه مردم را به سمت انتخاب «اصلح» و یا حداقل «صالح» هدایت و ملاک های این دو معیارِ ارزشی را برای آنان تبیین نماید، در یک بحث انحرافی و خارج از تمام مباحث فقهی، نظری، فلسفی و کلامی متاسفانه خلق الله را به موضوع عجیب و غریبی زیر عناوین «فاسد» و «افسد» سوق داده و بین این دو گزینه، انتخاب «فاسد» را ارجح بر گزینش «افسد»تفسیر کند، آنهم در حالی که به یُمن تایید صلاحیت های بی سابقه ی هیات های اجرایی، نظارتی و نگهبانی، ده ها شخصیت دارای ارجحیتِ اخلاقی، فرهنگی و باسابقه ی مدیریت کلان کشوری و بین المللی در میادین رقابتی حاضر شده اند، به نظر شما، اینگونه افراد غیر از بازی با اطمینان مردمان و بی اعتقاد کردن آنان، مخصوصا جوانان همیشه پای کار، بسیجیان و امثال ایشان، اهداف دیگری را دنبال می کنند! و آیا نباید کسانی پیدا شوند مقابل این گونه نفوذیان و بدعت گذاری و انحراف زایی های اینان بایستند! و پاسخ لازم را به آنان داده و سر جایشان بنشانند!

۳) اگر به اساس افکار و‌ اندیشه های ناب بنیانگذار راحل جمهوری اسلامی و در ادامه به بنیان های فقهی و نظریات حکومتیِ رهبر معظم و حکیم انقلاب مردمی ایرانیان عاشورایی و همچنین شعارهای ریشه دار در اعماق پیام های قرآنی و الهی توجه کنیم، قطعا بخش عمده ای از اقدامات و ارتباطات برخی از داوطلبان مجلس و فعالیت های انتخاباتی آنان و حامیان منفعت طلب و فاقد تقوا و ایمانشان! نه تنها دارای مفهوم انحرافی و التقاطی بوده بلکه با قاطعیت می توان گفت که هیچ رابطه و نسبتی با فرهنگ و سنت های دینی، مذهبی و اسلامی نداشته و دقیقا در نقطه ی مقابل آن قرار گرفته و طبعا ضربات غیرقابل جبرانی را به اساس دین و تدین مومنان و پیروان امیرمؤمنان ع نیز وارد می کنند.

یادمان نرود، ما برای اینکه ثابت کنیم نظام حاکم بر مُلک و ملت مان، ریشه در افکار و اندیشه های ناب تاریخ و تمدن پاک نیاکان «دیندار» و «ولایتمدار»مان داشته و مبنای تاسیس و تشکیل حاکمیت و حکومت اسلامی مان نیز برگرفته از شیوه ی اخلاقی، رفتاری و عملیِ ائمه ی اطهار و خاندان نبی مکرم اسلام بوده، صدها هزار جوانِ رعنا پیکر، زیبا صورت و روشن سیرت تقدیم نموده و خون دل های ۱۴۰۰ ساله خورده ایم و‌ در نتیجه نباید بخاطر هوای نفس عده ی اندکی دنیازده و شِکم برآمده از فرط پُرخوری و حیف و میل اموال عمومی، اجازه داد تا با اعتقاد ایرانیان و اطمینان عمومی ساکنان بازی نموده و افکار ایشان را دستخوش شهوات قدرت، ثروت و شهرت خسارتگرانِ به دین و دیانت قرار داد. و دقیقا بر همین اساس است که معتقدیم کسانی که با گفتار، رفتار و کردار خود موجبات آلوده نشان دادن دامان پاک نظام اسلامی را فراهم می کنند، بعنوان «خائنان» به سرزمین اهورایی و آرمان های عاشورایی ایرانیان تلقی شده و در این میان فرقی هم نمی کند اینگونه افراد، لباس مقدس پیامبر را بر تن کرده و یا در پوستین وکالت، قضاوت، وزارت، صدارت و یا ریاست جا خوش نموده باشند.

فاعتبروا..

|| امان‌الله دهقان فرد

۶/فروردین ماه/۱۴۰۳

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi