شناسه خبر : 109422
پنجشنبه 09 فروردين 1403 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

راستی از بامک چه خبر؟!

خانواده‌هایی که کارت الکترونیکی را دریافت کرده‌اند از فردا سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ می‌توانند اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنند....

فاش نیوز - آیا بامک به اهداف خود رسید یا آن هم شعار و وعده ای مانند بقیه شعارها بود؟

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه جامعه ایثارگر می‌توانند در شهرستان‌ها نمایندگی بامک را دریافت کنند، گفته یود: فراخوان بامک در خردادماه ۱۴۰۲ از سوی سازمان اقتصادی کوثر منتشر می‌شود.

هدف این بازارگاه، در مرحله نخست، خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران تهران است تا برخی کالاهای فروشگاهی و مصرفی را مستقیم از کارخانه به خانه ایشان ارسال کند.

در این بازار تازه‌تاسیس، دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فعالیت‌های سازمان اقتصادی کوثر را الگو و نمونه بارز کارهای جهادی در کشور دانست.

جامعه هدف سامانه بامک شامل صدهزار خانواده شهید و ایثارگر است که در مرحله اول به صورت آزمایشی ۵۰۰۰کارت و کیف پول الکترونیکی را میان خانواده‌های شهدا و ایثارگران توزیع می‌کند.

خانواده‌هایی که کارت الکترونیکی را دریافت کرده‌اند از فردا سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ می‌توانند اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنند.

مبلغ شارژ کارت‌ها در ابتدا حداقل ۵۰۰هزار تومان و حداکثر یک‌میلیون تومان است. قیمت کالاهای موجود در بامک نیز برابر با قیمت کارخانه است که خانواده‌ها با سفارش اقلام مورد نیاز خود، کالای خریداری‌شده را می‌توانند در خانه خویش تحویل بگیرند.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر گفت: محصولات ۴۰ شرکت زیر مجموعه سازمان اقتصادی کوثر به صورت متمرکز در بازار بامک به جامعه ایثارگران عرضه می شود.
فخاری افزود: محصولات سازمان اقتصادی کوثر شامل اقلام اساسی پروتئینی شامل گوشت قرمز، سفید و تخم مرغ ماهی، انواع لبنیات و لوازم خانگی ایرانی نظیر تلویزیون، گاز، هود، ماشین لباس‌شویی، فرگاز و جاروبرقی از طریق فروش اینترنتی با ارسال رایگان درب منزل ایثارگران و به صورت حضوری از طریق فروشگاه بزرگ بازار مشترک کوثر (بامک) واقع در سه راه آذری و شعبه دیگر این بازار در امین حضور به خانواده شهدا و جانبازان عرضه می شود.

حال که در سال 1403 قرار گرفته ایم خوب است گزارشی از نتیجه این راه‌اندازی و افتتاح و آماری از کاری که کرده و می کند داده شود تا همگان در جریان یکی دیگر از گلکاری‌های بخش اقتصادی بنیاد و همکاران آقای قاضی‌زاده قرار بگیرند.

شاید هم بهتر باشد دوستان ایثارگری که از خدمات این مرکز بهره‌مند شده اند نظرات خود را درباره چند و چون و کیفیت خدمتی که گرفته اند بگویند تا هم تبلیغی از یک اقدام مفید انجام گرفته از سوی بخش اقتصادی بنیاد - که درونش ما و بیرونش دیگران را سوزانده - باشد و دیگرانی هم که خبر ندارند به سوی استفاده از این امکان شیرین بشتابند.

|| یوسف مجتهد

اینستاگرام
از روزی که بامک با دستور قاضی زاده و همت سازمان اقتصادی کوثر راه اندازی شده ما در خانه نشستیم و دائم کالاهای متنوع درب منزل تحویل میشه و با کارتی که شارژ میشه داریم مبلغش که به قیمت درب کارخانه است رو پرداخت می کنیم . خدایا این حال خوب را از ما نگیر .
ضمنا منتظریم تا تو فصل بهار سهام شرکتهای سازمان اقتصادی کوثر رو بدن و با سودش که ماهانه به حسابمون ریخته میشه ، خودروی خارجی رو وارد کنیم . چه کیفی داره این زندگی
قاضی زاده دستت درد نکنه که ما را به عالم هپروت بردی
هماننددیگر کارها فقط سر وصدا بود، وتبلیغات توخالی
جناب آقای فخاری،درشهریورماه۱۴۰۲ در مصاحبه ی باخبرگزاری جمهوری اسلامی فرمودند،کارت اعتباری آماده توزیع شده که ماهیانه شارژ میشود وازطریق فروشگاههای اتکا می‌توانند اجناس لبنی و پروتئینی رواز۷تا۳۰درصدتخفیف برای ایثارگران تهیه کنند. ولی از آنجا که دراین نظام اصولا مدیران ومسئولین پاسخگوی وعده های خود نیستند،لذا حرف زدن و وعده دادن بسیار راحت و بدون جریمه هست،فقط بیچاره جامعه ی ایثارگری که همه ی ملت چه فکری میکنن ولی در عمل هیچ خبری نیست،و اینگونه تفکر بسیارخطرناک بجز از چشم انداختن قهرمانان وطن در نزد مردم،،خصوصا درشرایطی که تورم،گرانی‌ و فقر بیداد میکند،حاصل دیگری ندارد.جانباز شیمیایی حقگو
وعده جدید بنیاد در سال 1403
بنیاد قرار است بین 50 تا 100 میلیون تومان سهام دهد!!!
منم شنیدم!!!
فعلأ زیر سهام بانک دی.....!!!!!
اطلاع رسانی، شفاف نبوده !!!
مثل همیشه.
مثل همه ادارات...
در لفافه و محرمانه...!!!!!
چرا که ذینفع اند.
عجب از این همه حرف های مفت و بی پشتوانه،!!
به جای بامک بگو بمبک یه سر و صدایی داشت ولی مشقی بود . سرمان را همینطوری کلاه می زارن و بار خودشون رو می بندن
سلام
راستی مگه رامکی هم هست مافکرمیکردیم که رایک مربوط به خارجی هاست ولی اشتباه میکردیم ببینیدالان یه طرحی اومده بنام کالابرگ بانک نه برای ایثارگران بلکه برای کارمندان بنیادشهید وازمابهتران ولی یه طوری میان اینو جامیندازندکه انگاراینهمه درامدرادارندبین خانواده شهدا وایثارگران تقسیم می‌کنند یه عده ازمسئولین مملکتی هم باورمیکنندودیگه کاری به کاراایلان قاضی‌زاده ومدیدان بنیادشهید وامورایثارگران ندارندچون فکرمیکنندکه اینهاکه دارندکه خانواده شهداوایثارگران خدمات میدندپس مشکلی دراین سازمان نیست واصلاح استفاده ای دراین سازمان نیست ویااصلاکسی هم اختلاص نمیکنه وباورکنیدهمه چیزدرموردمسئولین بنیادشهید وسازمان کوثربرعکس هست چون اینهادارندیه کاری برعلیه ایثارگران انجام میدهندکه دارندهمه راسرکارمیزارندکه صحبت ازخدمات بنیادشهید وامورایثارگران به ایثارگران رادارندبزرگ میکننددارندزیرزیرکی کاری میکنندخودشون..هستندهمه میدونندولی نجابت بخرج میدهندکه باین کاری که نیروهای مسلح عزیزکردندمیخاهندکام ملت عزیزراتلخ نکننددم همه گرم خلاصه این تیم آقای قاضی‌زاده صفرگرفت دراین حدود۳سال اخیرخیلی به ماایثارگران خیانت کردن ماکه گذشتیم ولی امیدواریم که خداتقاص مارابگیره چون به صلاح جمهوری اسلامی نیست که نیروهای طرفدارخودش بیان جلوی بنیادشهید وامورایثارگران ویامجلس ویادولت جمع بشن برای خدمات نگرفتن ولی به خدامیسپاریم تاانشاالله خودش تقاص مارابگیره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi