شناسه خبر : 43868
شنبه 07 فروردين 1395 , 16:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای طرح پسندیده نیابت

طرح نیابت با هدف تکریم خانواده‌ شهدا و ایثارگران خراسان رضوی اجرا می‌شود

پایگاه نوروزی هلال احمر در گرگان

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح نیابت با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا می‌شود.

علیرضا فضلیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با مشارکت داوطلبان علاقه‌مند و خیر در مناسبت‌ های شاخص سال هم‌چون ایام نوروز طرح نیابت در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه می‌شود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اقدامات اجرایی طرح نیابت خاطرنشان کرد: این اقدامات در قالب 5 بخش فراخوان و جذب داوطلبان علاقه‌مند و سازماندهی آنها، شناسایی سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، الویت‌بندی نیازهای جامعه هدف، برنامه‌ریزی جهت نحوه ارائه خدمات درمانی و برنامه‌ریزی جهت نحوه ارائه خدمات رفاهی، معیشتی و عمرانی صورت پذیرفت.

فضلیانی تصریح کرد: در این مدت با مشارکت 64 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیش از 70 سالخورده و خانواده شاهد و ایثارگر مورد تکریم واقع شدند و ضمن دیدار چهره‌به‌چهره با مسئولان، خدمات مورد نیاز در حوزه‌های رفاهی، بهداشتی و درمانی به آنان ارائه شد.

وی تأکید کرد: این انتظار می‌رود که نتایج مثبت و قابل قبولی را در بحث ارائه خدمات شایسته و انسان‌دوستانه در زمینه‌های رفاهی، بهداشتی و درمانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاهد باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi