شناسه خبر : 46848
جمعه 04 تير 1395 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای قرآنی در نمایشگاه قرآن

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:
یادواره شهدای قرآنی همه ساله در نمایشگاه قرآن برگزار می شود
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به برگزاری مستمر یادواره شهدا در چند سال اخیر اظهار کرد: یادواره شهدای قرآنی همه ساله در ماه مبارک رمضان و در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان شامگاه پنج شنبه (3 تیر) در یادواره شهدای قرآنی با محوریت شهدای قرآنی منا که در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت اهواز برگزار شد، گفت: همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و در حاشیه برپایی نمایشگاه قرآن یادواره شهدای قرآنی برگزارمی شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره ها در چند سال اخیر مرتب برگزار شده، افزود: امسال با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان حج و زیارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، مقرر شد یادواره شهدای قرآنی با محوریت شهدای قرآنی منا برپا شود.

فرجیان تصریح کرد: در راستای برگزاری این یادواره از خانواده های شهدای منا تجلیل و یاد و خاطره آن مهاجران الی الله گرامی داشته می شود.

وی ادامه داد: ارج نهادن به مقام ارزشمند شهدای قرآنی و گرامیداشت یاد و خاطره آنان از اهدافی است که بنیاد شهید خوزستان در راستای برگزاری یادواره شهدا در ماه مبارک رمضان دنبال می کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: استان خوزستان دارای هفت شهید منا و 29 شهید قرآنی در دوران دفاع مقدس است که سه نفر از شهدای منا نیز از شهدای قرآنی هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته یادواره شهدای قرآنی در ماه مبارک رمضان با محوریت شهدای مدافع حرم برگزار شد و در نهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان از خانواده ده شهید مدافع حرم استان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ شهید محمدسعید سعیدی‌زاده، شهید فواد مشعلی، شهید شنیور نصاری، شهید امین باوی، شهید حسین بغلانی و شهید حسین بیت‌غانم از جمله شهدای قرآنی خوزستان هستند که در حادثه منا به شهادت رسیدند.

اولین یادواره شهدای قرآنی با نام شهید گازرپور در پنجمین نمایشگاه قرآن ،دومین یادواره شهدای قرآنی با محوریت شهید سید مرتضی شفیعی در ششمین نمایشگاه قرآن ،سومین یادواره با محوریت شهید محمد علی دغاغله در هفتمین نمایشگاه قرآن و چهارمین یادواره شهدای قرآنی بامحوریت محمود طیبی در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi