شناسه خبر : 82055
شنبه 28 فروردين 1400 , 08:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استخدام ما که در جلفا نشد!

ناصر ستوده جانباز ۷۰٪ - اینجانب ساکن شهرستان جلفا در آذربایجان شرقی می باشم.

 بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و استخدامی کشور و با توجه به اینکه بنا به دستور رئیس جمهور مبنی بر استخدام کلیه فرزندان جانبازان ۷۰ ٪ تا پایان دولت، و از طرفی با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش و استخدامی کشوری مورخه ۱۴۰۰/۰۱/۲۴متاسفانه دو فرزند اینجانب در نتوانستند در سازمان سنجش مبادرت به ثبت نام برای استخدام بشوند، چون به علت عدم همخوانی مدرک تحصیلی فرزندانم با دو شغل در نظر گرفته شده برای شهرستان جلفا، عملا این استخدام برای ما میسر نشده است!

 اینکه جناب آقای اوحدی رئیس محترم بنیادشهید و امور ایثارگران عنوان نموده اند که هر (فرزند) جانباز حق انتخاب سه شغل در محل شهر خود را دارد، با منطق سازمان سنجش جور در نمی آید، آنهم وقتی که دو شغل در شهر ما وجود دارد که با مدرک تحصیلی فرزندانم مطابقت ندارد. به نظرتان چگونه فرزندانم سه شغل  در محل زندگی را انتخاب کنند؟

خواهشمند است با منتشر کردن این اعتراض که اکثر شهرستان های کشور و فرزندان شهدا و جانبازان با این مشکل مواجه شده اند و نتوانستند برای استخدام ثبت نام کنید، بانی خیر شوید تا انشاالله جناب اوحدی بزرگوار این اعتراض فرزندان جانبازان را ببیند و راهکاری بیاندیشد.

 

والسلام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi