شناسه خبر : 84640
سه شنبه 19 مرداد 1400 , 12:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قلم به دستان تفنگ به دوش فاطمیون

مرکز رسانه‌ای فاطمیون به مناسبت روز خبرنگار تصاویری از حضور گزارشگران این مرکز در خط مقدم مبارزه با تکفیری‌ها را منتشر کرد.

به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار مرکز رسانه‌ای فاطمیون در قالب فیلمی مجاهدت‌های گزارشگران مرکز رسانه‌ای فاطمیون را به تصویر کشید.

قلم به دستان تفنگ به دوش فاطمیون + فیلم

گزارشگران و تصویربرداران رسانه‌ای فاطمیون سال‌ها در خط مقدم نبرد سخت رزمندگان با تکفیری‌ها در سوریه بودند و صحنه‌های بیشماری از رشادت و حماسه آفرینی نیرو‌های مقاومت را به تصویر کشیدند.

از اردیبهشت سال ۱۳۹۲ که اولین گروه از نیرو‌های افغانستانی داوطلب حضور در جبهه سوریه شدند، این گوشی‌های موبایل رزمنده‌ها بود که بخشی از فعالیت‌های نظامی فاطمیون را ثبت و ضبط کرد. پس از این به منظور افزایش کمی و کیفی و تهیه آرشیوی از فیلم‌ها و تصاویر، مرکز رسانه فاطمیون در تاریخ ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۴ تاسیس شد.

تصویربرداران و خبرنگاران مرکز رسانه فاطمیون با از خودگذشتی و مجاهدت، ایثارگری و رشادت همرزمان خود در لشکر فاطمیون را از عقبه تا خط اول دفاع به تصویر کشیدند و در کنار خون شهدا این دوربین تصویربرداران بود که موفق شد فداکاری مجاهدان افغانستانی را از لنز دوربین‌ها و نوشته‌ها به جهان مخابره کند.

 

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi