شناسه خبر : 84739
شنبه 30 مرداد 1400 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس کمیسیون فرهنگ ایثار و شهادت:

مبنای رأی ما به وزرا سوابق تعامل آنان با ایثارگران است

اگر یکی از وزرای پیشنهادی در ادارات قبلی خود در مورد ایثارگران زاویه داشته و کاری انجام نداده، یا خدای ناکرده علیه جامعه ایثارگری جبهه‌گیری کرده است، قطعاً به او رای نخواهیم داد...

فاش نیوز - رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت، مبنای رای به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را بعد از تخصص و تجربه، داشتن سوابق ایثارگری و تعهد به جامعه ایثارگران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس برای تشریح سوابق و برنامه‌های خود اظهار داشت:

با توجه به حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، ما هنوز موضوع ایثارگری آنها را در فراکسیون بررسی نکرده‌ایم، اما در فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت تصمیم گرفته‌ایم که با وزرای پیشنهادی تا پیش از آغاز کار مجلس جلسه بگذاریم و یک آنالیز کلی در ارتباط با وضعیت ایثارگری‌شان داشته باشیم تا سوابق آنها در زمینه ایثارگری را مدنظر و مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار بدهیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر یکی از وزرای پیشنهادی در ادارات قبلی خود در مورد ایثارگران زاویه داشته و کاری انجام نداده، یا خدای ناکرده علیه جامعه ایثارگری جبهه‌گیری کرده است، قطعاً به او رای نخواهیم داد.

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مبنای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در فراکسیون را موضوع ایثارگری عنوان کرد و گفت: به غیر از بررسی تخصص و تجربه در مورد وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی، مبنای ما برای رای اعتماد به وزرا، ایثارگری آنها است. بر این مبنا ما تک تک سوابق وزرا را آنالیز کرده و نحوه برخورد و موضع‌گیری آنها را در خصوص ایثارگران مد نظر قرار می‌دهیم که چگونه با ایثارگران بر خورد کرده و با آنان تعامل داشته است؛ و بر مبنای آن رای خواهیم داد. به نظرما آن وزیری ارزش دارد که غیر از تخصص و مدرکش، حتماً یا باید رزمنده، آزاده، جانباز و یا فرزند شهید و....باشد تا به عنوان یک نکته بسیار مثبت به آن رای اعتماد دهیم.

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت در خصوص جمع‌بندی خود از وزرای معرفی شده دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزرای معرفی شده به مجلس شورای اسلامی بالنسبه وزرای خوبی هستند، اما وزرایی که در شان مجلس انقلابی باشند و در شرایط حاضر بتوانند کشور را مدیریت کنند نیستند.

وی گفت: مجلس یک مجلس انقلابی است و طبیعتاً وظایف خود را در این زمینه انجام خواهد داد. ولی خب بجز چند وزیر که سوابق خوبی دارند (از جمله وزیر کشور، مسکن و نیرو) الباقی سابقه وزارت و تجربه لازم را برای اداره کشور ندارند، در حالی که در شرایط حاضر، ما به کسانی احتیاج داریم که سابقه مدیریت داشته باشند تا در شرایط تحریمی کشور را اداره کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه متذکر شد: وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی، به درد شرایط آرامش می‌خورند؛ در حالی که شرایط امروز کشور، یک شرایط خاص است. متاسفانه بجز چند وزیر که از آنها نام برده شد، الباقی همه بی تجربه هستند. در حالی که ما الان به مردان میدان احتیاج داریم و نیاز به افراد کار کشته و ذوب شده در ولایت و سختی‌ها در شرایط حاضر احساس می‌شود.

| معرفی

اینستاگرام
ببینیم و تعریف کنیم همان کاری که شما نماینده گان انقلابی انجام داده اید برای جانبازان زیر 25 درصد اونا هم انجام خواهند داد آقایان بیایید به تناصب حضور در جبهه و جانبازی در تعین کنید تا همه به اندازه حقشان از امتیازات استفاده کنند نه اینکه بعد 40 سال هنوز میگویید جانبازان بالای 25 درصد ما که به اندازه حق خودمان بیشتر نخواهیم هیج جانباز زیر 25 درصد نمیگه به اندازه 70 درصد به ما امتیاز بدهید حتی عوارضی میگه 25 درصد داری معاف از عوارض
سلام،آقای نوروزی وهمه نماینده حرفهای خوب میزنندواگریکساعت ازاین حرفهای خوب راجلوی یک نانوابزنند یک نان بهشان رایگان نمیدهد.چرا؟برای اینکه پشتوانه عملی ندارد.چرانماینده ها نظارت ندارند برمصوباتشان؟چرا نماینده ها ،آن مسئولی که بیخیال است نسبت به وظائفش درباره مردم وایثارگران، راتوبیخ نمیکنند؟وچراهای دیگر.
( در مورد ایثارگران زاویه داشته و کاری انجام نداده)
و فقر بچه های جبهه و جنگ بخواهد.
بالاخص جانبازان ۵ % را ایثارگر نداند و از ۸ ملیون تومان ماهانه حقوق گرفتن آنان ممانعت کند .

حتماً رای اعتماد مجلس به کابینه آقای رئیسی حاضر است .
جناب دکتر نوروزی
چرا طرح تسری امتیازات جانباز 25درصد به زیر 25درصد به تصویب نرسانیده اید ؟
ایا در انتظار این هستید تا به تدریج فوت و سپس به صورت اتوماتیک 25درصد شوند؟!
شما هم زاویه دارید شاید !
اگرنه
این گوی و این میدان
بنده جانباز سی درصد این همه مجروحیت کمترین حقوق کمترین که ۴میلیون اعلام نشده کمیسیون حالت اشتغال از کجا دراوردین ۲۰ سال طول میکشد که تازه به کمیسیون حالت اشتغال نمایشی کسانی از قبل تائید میشن و بقیه ۳۰ سال حقوق مزایا بده جیب بعضی که نمی دانند که فقط یک هفته نتونی پوتین یکسره پات باشه بخدا ما حقوق ۱۰۰ میلیون نخواستیم همان حقوق حالت اشتغال و حق پرستاری من است بدهید اصلا جانبازان بالای بیست و پنج درصد حالت اشتغال محسوب می شود این کار نکرده تاز کمک معیشت ۲ میلیون حداقل حقوق کار کنان دولت در سال ۱۴۰۰ ۳۶۰۰ نیست مگه اون هم تاز به قول شما از یک درصد تا ۲۴ درصد نه جانبازان تیکه پاره شده وبا این کار تفاوت بین جانبازان قرار میدن و ما بدهکار شدیم تمام جا با از ما جانبازان استفاده کردین جوانی سواد عمر تمام شده و فیش حقوقی رفیق کناری ۵ برابر تو هست تازه هم شاغل اداره و همسر کارمند ومن با زخم بستر شدید خانه نشین هستم تو رو خدا اون حقوق های چند ده میلیون تومن میگیرین حداقل حق حقوق من همسرم فرزندانم دو سال گوشت ندیدن شما این ماه محرم امام حسین دو دست بریده ابوالفضل از نون چای خوردیم مردیم
اول اینکه
این بنده خداها نمی دانند
ایثارگران
نام کدام قاره است.
بعد بگو به کدام تعامل سوابق
می خواهی رای بدهی؟!
و آینده :

بالاخص جانبازان عزیز ۵ % .

اللّهُمَّ اغفِرلِلمُومِنینَ وَ المُومِنَات

والمُسلِمینَ وَالمُسلِمَات

الاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَات

بحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَع الصَّلَوات...
نماینده محترم اگرمیشه یکبار لااقل به این شعارها تون عمل کنیدوالله گوشمون پره ازاین شعارهای کذب،بچه هامون بیکار اونی سرکاره چندین سال است درادره برق منطقه گیلان قرار دادی هست نمایندگان استان گیلان سلیقه ای عمل میکنند هر مدیری بیشترین به نمایندگان گیلان توجه کرداون مدید همیشه سرجاش نشته همش شعارشمارابخدایه ذره وجدان داشته باشیدگوش این مدیران رابگیرید خودروجانبازان ۵۰٪ به بالای بودثصویب شدقراربودتاپایان دولت دوازدهم تحویل بشه پس کو،چراهنوزحرفی ازش زده نمیشه یکی رالااقل عمل کنیدمادلمون بهش خوش باشه والا نگید والله
اگر تو دست برداری از رزمندگان هیچ نمی خواهند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi