شناسه خبر : 85375
پنجشنبه 25 شهريور 1400 , 12:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارشکنی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در کارگروه‌های جهادی

مافیای دارو، نماینده رژیم اشغالگر قدس در ایران و در حکم سفارت خود خوانده این دولت نامشروع، میلیاردها تومان دارونما! به جان مردم انداخت و آنها را کشت...

فاش نیوز - چند روز پیش مستندی از تولید یک داروی ایرانی درمان کرونا از شبکه 5 سیما پخش شد. در همان لحظه پخش فردی به رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان زنگ می زند که چرا جلوی رساندن امکانات جهادی رایگان را به مردم می گیرید و همین دارویی را که شما قبول ندارید تلویزیون اعلام می کند درمان می کند.

فرشیدی نه حاضر می شود تلویزیون را نگاه کند و نه اصلا تلویزیون را منبعی معتبر می داند. مردم هرمزگان در حال مرگ تدریجی هستند و سازمان غذا و داروی این استان جلوی رساندن امکانات جهادی را به مردم می گیرد.داروهای ایرانی مورد تایید وزارت بهداشت را معتبر نمی داند و به مردم اعلام می کند استفاده نکنند و از طرفی داروی رد شده رژیم اشغالگر قدس را به جان مردم می اندازد.

به نظر می رسد وزارت بهداشت نیاز به یک خانه تکانی جدی دارد. مردم مناطق مرزی کشور در دست مدیرانی نالایق و در بسیاری موارد مغرض در حال پرپر شدن هستند و کسی به داد آنها نمی رسد.

بعد از مخالفت صریح استان هرمزگان با رساندن امکانات جهادی به مردم، معاون غذا و داروی این استان طی مکاتبه ای با رئیس پلیس فرودگاه بندرعباس، حتی جابحایی امکانات جهادی رایگان را منوط به اخذ مجوز شرکت پخش دارو! دانست و با این کار حتی مردم دیگر استان ها نیز از بهره برداری از امکانی که در هرمزگان اجازه استفاده ندادند,محروم شدند.چند روز پیش ماندانا نائیلی مدیر فرآورده های طبیعی سازمان غذا و دارو پس از حضور نماینده گروه های جهادی در این سازمان ضمن درخواست شناسنامه گروه جهادی! وی را از اتاق خود بیرون کرد.

ارتش نیز علیرغم حضور رئیس جمهور محترم در داروخانه 29 فروردین، برخی داروهای ایرانی بسیار ارزان قیمت را به بهانه منع سازمان غذا و دارو به مردم نمی رساند. مافیای صهیونیستی دارو، اقدام به نسل کشی مردم ایران می کند و اکنون وقت آن رسیده است نهادهای امنیتی با بستن پرونده های مفتوح و پایان رسانیدن همه تحقیقات، تا انسان های بیشتری کشته نشده اند، با هماهنگی مقام قضایی اقدام به جلب و دستگیری عاملان کشتار مردم و محاکمه آنها بپردازند.

مافیای دارو، نماینده رژیم اشغالگر قدس در ایران و در حکم سفارت خود خوانده این دولت نامشروع، میلیاردها تومان دارونما! به جان مردم انداخت و آنها را کشت و حالا جلوی رساندن داروی ایرانی موثر را می گیرد.

اینستاگرام
مافیای صهیونیستی از ورود واکسن به کور جلوگیری کرد.تا منافع خریدو پخش و انحصار داروی ایرانی و اسراییلی را بدست آورد.اکنون که مافیای دارو درمان اجازه ورود واکسن را داده به صورت گستردهای به پخش دارونماهای خودش در سطح وسیعی با قیمتهای نجومی مبادرت می کند .لذا شایسته است اولا باید با مافیایی که اجازه ورود واکسن نمیداد و باعث کشتار بیش از ۲۰۰ هزار ایرانی شد برخورد شود ،ثانیا با مافیا و شرکتهای تولید و فروش و پخش دارو که کارتل بزرگی را تشکیل داده اند برخورد شود.ثالثا با وزیر و اعصای کارگروه کرونا که عوامل کشتار ۲۰۰ هزار ایرانی شده اند برخورد قضایی و حقوقی بشود.
از بانک در جبهه نوشته بودم .
فقط یک اتاق مثلاً ۳ متر در ۷ متر بود .
که ۲ میز در وسط طول اتاق داشت.
یک طرف بانکدار نشسته بود .
و طول اتاق هم جای پرداخت پول بود
همین کل بانک بود .
که احتمالاً از یک اتاق مسجد استفاده کرده بودند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi