شناسه خبر : 89879
پنجشنبه 08 ارديبهشت 1401 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکر دبیرخانه تشکل‌های شاهد و ایثارگر از وزیر نفت

در این بیانیه آمده است:
برادر گرامی جناب آقای مهندس جواد اوجی
وزیر محترم نفت
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
ایثارگران ولی‌نعمتان و چشم و چراغ ملتند و به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، خدمت به این عزیزان خدمت به نبی مکرم اسلام (ص) است. هم اکنون که در دولت سیزدهم خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان، جانبازان ابعاد جدیدی یافته و بارقه‌های امید آشکار شده است دشمنان و معاندین خبیث داخلی و خارجی زمزمه‌های شوم خود را آغاز کرده‌اند که به یقین این تلاش‌های مذبوحانه بی‌نتیجه خواهد بود.
حضور سالانه ده‌ها نفر از ایثارگران و خانواده معزز ممتاز در میان رتبه‌های برتر آزمون‌های سراسری بدون استفاده از سهمیه و حضور ارزنده صدها نخبه و متخصص ورزیده از جامعه ایثارگری در بدنه دولت از جمله در وزارت نفت گواه بر شایستگی‌های جامعه ایثارگری بوده و انکار شدنی نیست و ضرورت دارد برنامه‌های راهبردی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت محترم برای خدمت به این عزیزان استمرار یابد.
بی تردید اقدام جنابعالی در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در میان تعلل و عدم تمکین مدیران گذشته به قانون، برگ زرینی در افتخارات مدیریت در وزارت نفت خواهد بود که حقیقتاً شایسته تقدیر و تشکر است و با همت مدیران وزارت نفت اجرای این قانون در تمامی شرکت‌های تابعه نیز نهایی و تکمیل خواهد شد.
از هیئت دولت و رئیس جمهور محترم انتظار می‌رود این اقدام شایسته وزیر محترم نفت به عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرو در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را اجر نهاده و زمینه‌های اجرای کامل آن در تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها را فراهم نماید.
جناب آقای مهندس اوجی! همان‌گونه که می‌دانید کشورمان آبستن حوادث و آشوب‌های تکفیری‌های افراطی می‌باشد و جان‌فشانی و ایثارگری رزمندگان اسلام همواره ادامه دارد و این در حالی است که نگاه بی‌انصافان به جان برکفان، سزاوار نبوده و نیست. خاطرنشان می‌گردد برخی افراد درحال حاضر از سهمیه و رانت پدرشان به عناوین مختلف برای رشته‌هایی خاص استفاده می‌نمایند و از سفره ملت شریفمان ارتزاق می‌کنند و اعتقادی به منافع ملی و کیان کشور ندارند اما سوءاستفاده آنها ملموس نبوده و متأسفانه این سهمیه ناقص ایثارگران در چشمشان بزرگ آمده و با بزرگنمایی آن را مخدوش می‌نمایند، این رانت‌خواران و بی‌هنران بعضاً در اکثر مواقع حقوق حقه جامعه ایثارگری را غصب و جامعه اصلی را از این فرصت محروم کردند.
درهرحال به‌منظور حقیقت‌یابی و راستی آزمایی و در نهایت زدن مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان مغرض، دبیرخانه تشکل‌های شاهد و ایثارگر آمادگی دارد مناظره‌هایی علمی در تمام سطوح علمی با عالی‌ترین افراد مدعی، در رسانه ملی برگزار نماید تا ملت بزرگ ایران شاهد سرافکندگی و شرمندگی مغرضان از خدا بی‌خبر تفرقه‌افکن شوند و ان‌شاءالله حقوق حقه این عزیزان مخلص بی‌توقع و خدوم حاصل گردد.
دبیرخانه تشکل‌های شاهد و ایثارگر
انتهای پیام/

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi