شناسه خبر : 91779
سه شنبه 04 مرداد 1401 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باحضور مسئولین، در دهکده نشاط ولیعصرتهران:

ورزش باستانی و زورخانه‌ای باشگاه جانبازان بقیةالله افتتاح شد

رشته ورزش زورخانه ای با حضور " اصحاب کریمی" رییس بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، "سید مجید طباطباییان" مسئول انجمن باستانی کاران فدراسیون جانبازان و معلولین، جانبازنخاعی "سید شهاب الدین بصام" از قهرمانان پیشکسوت این رشته، "داوود حیدری" مدیرعامل مجموعه دهکده نشاط ولیعصر(عج) و با حضور ورزشکاران جانباز باستانی کار نخاعی و غیرنخاعی در مجموعه فرهنگی ورزشی بقیه الله افتتاح شد.

فاش نیوز - باحضور مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران تهرذان بزرگ و مسئول انجمن ورزش زورخانه ای فدراسیون جانبازان و معلولین کشور، رشته ورزشی" باستانی کاران و ورزش زورخانه ای" در مجموعه ورزشی باشگاه بقیةالله(عج) تهران افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار ما، عصر روز گذشته (دوشنبه) رشته ورزش زورخانه ای با حضور " اصحاب کریمی" رییس بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، "سید مجید طباطباییان" مسئول انجمن باستانی کاران فدراسیون جانبازان و معلولین، جانبازنخاعی "سید شهاب الدین بصام" از قهرمانان پیشکسوت این رشته،  "داوود حیدری" مدیرعامل مجموعه دهکده نشاط ولیعصر(عج) و با حضور ورزشکاران جانباز باستانی کار نخاعی و غیرنخاعی در مجموعه فرهنگی ورزشی  بقیه الله افتتاح شد.
اصحاب کریمی، رییس بنیادشهید و اموررایثارگران تهران بزرگ در افتتاح این رشته ورزشی ضمن ابراز خوشحالی از اولین حضور خود درکنار جانبازان این باشگاه، درسخنان کوتاه خود اظهارداشت: ورزش زورخانه ای همواره با عشق مولا علی(ع) گره خورده و امیدوارم کسانی که در این مسیر حرکت می کنند زیر سایه حضرت علی(ع) و امام زمان (عج) باشند.

وی در پایان سخنان خود وعده داد که بصورت ماهیانه در جمع ورزشکاران این باشگاه حاضر شود و به مشکلات ورزشی جانبازان رسیدگی نماید.
 پس از آن با زنگ مرشد زورخانه، جانبازان تازه نفس این رشته ورزشی با میانداری جانبازنخاعی"مجتبی مرتضوی" به هنرنمایی پرداختند
و با میل، کباده، سنگ گیری و چرخش با ویلچر حرکات بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند که تشویق پیاپی حاضرین را به دنبال داشت و در پایان با دعا برای سلامتی و تعجیل فرج آقا امام زمان (عج) زمین را به رسم ادب بوسیده و آن را ترک کردند.
در ادامه برنامه هدیه ای از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی بقیه الله به جانباز پهلوان "سید شهادب الدین بصّام" پیشکسوت باستانی کار کشورمان که پیش از این نشان بازوبند پهلوانی را از مقام معظم رهبری دریافت کرده است، توسط "مصطفی مسعودی" مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی بقیةالله و دکتر حیدری، مدیر مجموعه دهکده نشاط ولیعصر(عج) به ایشان اهداء شد.
این جانباز متواضع دوران دفاع مقدس نیز از این کار ارزشمند جانبازان همرزم خود قدردانی کرد.
 پایان بخش این مراسم نیز به رسم ورزش زورخانه ای، جانبازان حاضر در سالن با پیشکسوتان این ورزش، عکس یادگاری صمیمانه ای گرفته و آن را در قاب تصویر جاودانه ساختند.
در حاشیه این برنامه "سید مجید طباطباییان" که به تازگی طی حکمی از سوی ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین به مسئولیت انجمن رشته ورزش باستانی منصوب شده است به خبرنگار ما گفت: چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند برای ایجاد روحیه نشاط میان جانبازان، مخصوصا جانبازان دوران دفاع مقدس، دفاع از کشور و جانبازانی که در دفاع از حرم جانباز شده اند، قرار است بزودی ساختار تداومی این رشته در بین جانباران سرافراز و معلولین فرهیخته گسترش یافته و بتوانیم در نیمه دوم سال نیز مسابقه ای درسطح کشوری برای جانبازان و معلولین در 6 رشته شنا، میل بازی، سنگ وچرخ ورزش باستانی برگزار نماییم.
وی درادامه خاطرنشان کرد: اگرچه این انجمن ها "مردم نهاد" هستند، اما امیدواریم عزیزان درنهادهای دولتی مختلف نیز به یاری آمده و درکنار خیرین، با برپایی سنت "گلریزان" یاری رسان خدمات این قشر از ورزشکاران جانباز و معلول باشیم.

* گزارش و عکس: صنوبر محمدی

اینستاگرام
درود بر قهرمانان و پهلوانان جانباز
سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه جانبازان عزیز.برنامه دوشنبه بسیار عالی وشاد بود.لذت بردیم.خوشحالم که سیزدهمین رشته ورزشی در باشگاه بقیه الله به همت برادر عزیزمان جناب اقای مسعودی عزیزمدیر باشگاه بقیه الله و آقای اسدزاده عزیز وهمه دست اندر کاران وهمه عزیزانی که در این برنامه ایفای نقش کردند وزحمت کشیدند کمال تشکر وقدردانی دارم.
سلام خیلی عالی و انشاالله بچه های جانباز دررشته باستانی مدال های کشوری و بین‌المللی کسب نمایند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi