شناسه خبر : 95317
دوشنبه 23 آبان 1401 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید رضا گروسی: مردم عزیز سنگر مسجد و نماز جمعه را خالی نگذارند

شهید رضا گروسی در وصیت‌نامه خود آورده است: مردم عزیز سعی کنند سنگر پولادین مساجد و نماز جمعه را خالی نگذارند و هر چه می‌توانند این سنگر را پرکنند تا کمر دشمن هرچه زودتر شکسته شود.

شهید رضا گروسی: مردم عزیز سنگر مسجد و نماز جمعه را خالی نگذارند

 شهید رضا گروسی فرزند محمد در سال 1342 در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود. او در تاریخ 29 اسفندماه 1360 در منطقه جنوب «شوش» در عملیات پیروزمندانه فتح‌المبین بر اثر اصابت گلوله به فیض شهادت نائل آمد. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

و لاتقولو لمن یقتل فی سبیل الله امواتا بل احیاء ولکن لاتشعرون
و نگویید کسانی را که در راه خدا کشته می‌شوند مرده اند بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

با درود به رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی امام خمینی و همه شهیدان اسلام که خون پاک خود را برای زنده کردن دین خدا اهدا نمودند و نیز با درود بر همه رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل وصیت‌نامه خود را به این قرار می‌نویسم.

در پی تجاوز نامردانه صدام خائن به ایران برای نابودی انقلاب اسلامی من تصمیم گرفتم به جبهه بروم تا دین خود را نسبت به خون شهدا و اسلام ادا نمایم و ندای هل من ناصر ینصرنی امام خمینی را لبیک گویم.

حال که به لطف خدا شهید شدم از ملت عزیز ایران خواهانم که تا آخرین قطره خون خود از امام خمینی و روحانیت معظم اسلام حمایت نمایند و گوش به فرمان و پیرو راه امام باشند و پاسدارخون شهدایی که اسلام را زنده کردند، باشند.

همچنین مردم عزیز سعی کنند سنگر پولادین مساجد و نماز جمعه را خالی نگذارند و هر چه می‌توانند این سنگر را پرکنند تا کمر دشمن هرچه زودتر شکسته شود.

از پدر و مادر عزیزم می‌خواهم که برای شهادت من ناراحت نباشند و برایم گریه نکنند بلکه خوشحال باشند از این که خدا این لیاقت را به آنان عطا فرموده است و نیز اگر از من بدی و خطایی دیده‌اند از آنها می‌خواهم که از من راضی باشند و همچنین از خواهران و برادران و همه اقوام و دوستانم می‌خواهم که از من راضی باشند و مرا حلال کنند و راهم را ادامه بدهند.

خدا شما را از یاران امام زمان(عج) قرار بدهد.
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi