شناسه خبر : 96574
یکشنبه 04 دي 1401 , 12:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا است

محمدی زاده استاندار بوشهر

استاندار بوشهر گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است چرا که شهدا برای حفاظت از انقلاب و میهن اسلامی در این راه قدم برداشتند و با مجاهدت و مردانگی در برابر دشمنان ایستادند.

 احمد محمدی زاده صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام که در استانداری بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است چرا که شهدا برای حفاظت از انقلاب و میهن اسلامی در این راه قدم برداشتند و با مجاهدت و مردانگی در برابر دشمنان ایستادند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا است، افزود: این آرامش و امنیت کشور مرهون شهدای والامقامی است که شجاعانه جان خود را در راه ایران اسلامی تقدیم کردند.

وی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در تمامی برنامه‌ها و اماکن استان تأکید کرد و بیان کرد: در هر شرایطی باید یاد و خاطره دلاورمردان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را زنده نگه داریم تا نسل جوان و نوجوان با افتخارات دوران حماسه و ایثار آشنا شوند.

پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با استقبال پرشور کارکنان استانداری و با حضور استاندار بوشهر در محل استانداری تشییع شد.

منبع: خبرگزاری حوزه
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi