شناسه خبر : 97041
یکشنبه 18 دي 1401 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسانه عبری: ارتش اسرائیل از مهار مقاومت در کرانه باختری عاجز است

رسانه عبری: ارتش اسرائیل از مهار مقاومت در کرانه باختری عاجز است

یک رسانه عبری‌زبان اعتراف کرد روز به روز بر دامنه عملیات تیراندازی در کرانه باختری افزوده می‌شود و ارتش اسرائیل هم در مهار چنین اقداماتی عاجز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاع‌رسانی واللا نیوز در گزارشی در این رابطه نوشت: عملیات تیراندازی (مقاومت) در کرانه باختری به ویژه در شمال آن روز به روز گسترده‌تر می‌شود و ارتش اسرائیل هم عجز و ناتوانی خود را در مهار آن به اثبات رسانده‌ است.

این رسانه عبری‌زبان به نقل از فرماندهان ارتش اشغالگر هشدار داد: عملیات تیراندازی در کرانه باختری به شدت افزایش یافته و اخیراً طی 5 ساعت 5 مورد عملیات تیراندازی به ثبت رسیده است.

«امیر بوحبوط» خبرنگار نظامی این پایگاه صهیونیستی هم نوشت: کمین‌های ارتش اسرائیل در روزهای اخیر ناکارآمدی خود را به اثبات رسانده‌اند به نحوی که گروه‌های مسلح فلسطینی در کرانه باختری عملیات تیراندازی خود را انجام و از محل عملیات عقب‌نشینی می‌کنند.

به اعتراف واللا نیوز، حجم زیادی از سلاح وارد کرانه باختری شده است و اکنون جنین و نابلس به کانون این عملیات تبدیل و در این بین مقاومت در غزه نیز کمک‌های مالی خود را به مقاومت در کرانه باختری ارسال می‌کند.

گفتنی است براساس اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت در کرانه باختری بیش از 285 عملیات تیراندازی در سال 2022 انجام دادند که طی سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است و به طور مثال سال 2021 فقط 61 عملیات تیراندازی در این منطقه به ثبت رسیده بود.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم با اشاره به شکست اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای مقاومت اعتراف کرد: 500 روز پیش یک تک‌تیرانداز ارتش اسرائیل در مرز غزه (توسط یکی از نیروهای مقاومت) کشته شد، اما تا به امروز مجری این عملیات نه دستگیر و نه کشته کشته شده است. 3 ماه پیش هم یک نظامی به نام «عیدو باروخ» در شمال کرانه باختری (به هلاکت رسید) و تا به امروز خبری از دستگیری عامل قتل وی یا کشته شدنش نیست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi