شناسه خبر : 97735
دوشنبه 10 بهمن 1401 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در همدان

«ستاری» از برگزاری همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» با محوریت خانواده، شهدا، بانوان و جذب نوجوانان و جوانان در اسفند سال جاری در همدان خبر داد.

 

برگزاری همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، چهارمین جلسه کمیته بانوان دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدی همدان، «فاطمه ستاری‌نوید» مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان و همچنین مسئولان کمیته‌های زنان دفاع مقدس در شهرستان‌ها و همچنین نمایندگان امور زنان در ادارات و دستگاه‌های دولتی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این جلسه، گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همایش اسوه‌های صبر و مقاومت با محوریت خانواده، شهدا، بانوان و جذب نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش در اوائل اسفند در ایام شعبانیه برای اولین بار با حضور خانواده‌های معظم شهدای ارتش در پایگاه شهید نوژه برگزار می‌شود.

ستاری خاطرنشان کرد: با توجه به مخاطب اصلی این رویداد که دانش آموزان هستند، متولی برنامه‌های فرهنگی این رویداد انجمن اسلامی دانش آموزی خواهند بود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi