شناسه خبر : 99614
دوشنبه 04 ارديبهشت 1402 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«نام دیگر من ستاره»

فاش نیوز - کتاب «نام دیگر من ستاره» به نویسندگی «مژده پاک‌سرشت» مجموعه‌ای است که به شرح خاطرات و زندگی‌نامه شهیده نوجوان «سهام خیام» می‌پردازد.

 

«نام دیگر من ستاره»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، کتاب «نام دیگر من ستاره» به نویسندگی «مژده پاک‌سرشت» مجموعه‌ای است که به شرح خاطرات و زندگی‌نامه شهیده نوجوان «سهام خیام» می‌پردازد.

این کتاب که در 255 صفحه به نویسندگی «مژده پاک‌سرشت»، صفحه آرایی «عبدالله صابرپور» و طراحی جلد «سکینه نبهان» منتشر شده، با حمایت واحد ادبیات و امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان توسط انتشارات «سرزمین نور» با شمارگان هزار نسخه به بازار نشر عرضه شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

با همکاری آقای دهکردی در اهواز تماس گرفتم و ماجرا را تعریف کردم. از او شماره تماس مرکز و مربی کتابخانه کودک هویزه را گرفتم. پس از چند بار تماس بالاخره ایشان را یافتم. وی پس از دو روز جستجو شماره تماس خواهر سهام را به من داد. با جستجوی فراوان بالاخره خانواده سهام را یافتم. اولین تماس من با «نصرت خیام» بود. با روزهایی که خانواده در حال تهیه و تدارک مراسم اولین سالگرد فوت جمیله خواهر بزرگ سهام بودند. افسوس خوردم که چرا یکی از شاهدان اصلی زندگی سهام دیگر زنده نیست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi