شناسه خبر : 101623
چهارشنبه 14 تير 1402 , 16:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روزنامه اصلاح‌طلب:

حربه انتخاباتی «نظارت استصوابی»، «ردصلاحیت» و «مهندسی انتخابات» از سوی اصلاح‌طلبان تکراری شده!

فاش نیوز - روزنامه اعتماد روز گذشته در مطلبی نوشت: «اصلاح‌طلبان کلیدواژه‌هایی مانند نظارت استصوابی، ردصلاحیت توسط شورای نگهبان، مهندسی انتخابات و... را به عنوان حربه‌های تبلیغاتی مرتبا تکرار می‌کنند. نتیجه‌ای که از این تکرار می‌خواهند بگیرند، بی‌فایده بودن حضور اصلاح‌طلبان و بی‌ثمر بودن مشارکت شهروندان در انتخابات است.»

این روزنامه اصلاح‌طلب همچنین اذعان کرد که طیف اصلاحات مدت‌ها در افسردگی به سر می‌برد و از قدرت مانور سیاسی برخوردار نیست.
گفتنی است روز گذشته نیز یکی از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو با روزنامه آرمان ملی با بیان اینکه اصلاحات قدرت به صحنه آوردن بدنه اجتماعی خود را از دست داده است گفته بود: در شرایط کنونی نیز به دلیل اینکه جریان اصلاحات بخش خاکستری را پشت‌سر خود نمی‌بیند با نوعی ناامیدی و یا بی‌تفاوتی مواجه شده است.
چه کسی سرسپرده و خشونت‌طلب است؟!
روزنامه شرق روز گذشته به نقل از سعید حجاریان نوشت: «ما قبلا با اغماض قادر بودیم مرزهایی را [میان جریان‌های اصولگرا] مشخص کنیم اما الان دیگر مرزی وجود ندارد. من واقعا میان جبهه پایداری، اصولگرایان تندرو و کندرو، نواصولگرایان و سایر عناوین تفاوتی نمی‌بینم.»
حجاریان در ادامه مدعی شده است: «اینها همگی دو وجه مشترک دارند؛ نخست، سرسپردگی و دوم، گرایش به خشونت و برخورد سخت.»
این سخنان از سوی فردی بیان می‌شود که کارنامه جریان سیاسی متبوعش مشتمل بر شمار زیادی از اردوکشی‌های خیابانی و خشونت‌های عریان است. هواداران این جریان با تحریک سران مدعی اصلاحات در سال 78 با شایعه کشته شدن دانشجویان در کوی دانشگاه و در سال 88 با دروغ تقلب در انتخابات به خیابان ریختند و مستقیم یا غیرمستقیم عامل ریختن خون ده‌ها نفر گشتند و همچنین در اغتشاشات 96‌، 98 و 1401 در کنار گروهک‌های آموزش‌دیده معاند و تجزیه‌طلب‌، در ناامن‌سازی کشور مشارکت داشتند.
همچنین اگر منظور حجاریان از سرسپردگی، وفاداری به اصول تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و آرمان‌هایی است که ملت ایران برای آنها صدها هزار شهید داده است، این نوع از سرسپردگی مایه افتخار است. ولی سرسپردگی به اربابان زر و زور و تزویر در عالم تا جایی که شخصی چون نتانیاهو، اصلاح‌طلبان را «سرمایه‌های اسرائیل» در ایران بنامد، مایه ننگ است و البته نشانه‌های آن را در جریان متبوع حجاریان بیش از هر جریان دیگر می‌توان یافت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi