شناسه خبر : 101991
سه شنبه 27 تير 1402 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تخصیص ۵ میلیارد اعتبار به حوزه شهدا در اسدآباد

فاش نیوز - نماینده مردم اسدآباد در مجلس از تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار به حوزه شهدای این شهرستان از محل اعتبارات ملی و اعتبارات در اختیار نماینده خبر داد.

کد خبر: ۶۰۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ - 17July 2023
 

تخصیص ۵ میلیارد اعتبار به حوزه شهدا در اسدآبادبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «کیومرث سرمدی‌واله» نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر، اظهار داشت: از این میزان اعتبار سه میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده بوده که برای مستندسازی زندگی شهدای شهرستان و یادواره‌های شهدا در اختیار متولیان امر قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: دو میلیارد تومان اعتبار مجزا نیز از محل اعتبارات ملی برای کمک به تکمیل یادمان شهدای گمنام پارک جنگلی تأمین شد و در اختیار شهرداری این شهر قرار گرفت.

سرمدی‌واله در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ روستا و شخم‌زار‌های جاده‌های روستایی شهرستان طی سال گذشته و امسال بهسازی و آسفالت شده اند، خاطرنشان کرد: تمامی پروژه‌های نیمه تمام و به خواب رفته شهرستان امروز در حال اجرا بوده و یا در آستانه افتتاح هستند.

وی از مرتفع شدن مشکل ۲۰ ساله مسکن فرهنگیان این شهرستان خبر داد و یادآور شد: فرهنگیان شهرستان حدود ۲۰ سال پیش برای صاحبخانه شدن پول مورد نیاز زمین را پرداخت کرده بودند، اما هیچ زمینی به آن‌ها برای احداث مسکن داده نشده بود که با پیگیری‌های انجام شده مشکل آن‌ها مرتفع شد.

نماینده اسدآباد در خانه ملت از افتتاح و بهره‌برداری فاز دوم کنارگذر اسدآباد در هفته دولت خبر داد و گفت: خط برگشت به سمت همدان به عنوان فاز اول طرح کنارگذر شهر اسدآباد در اربعین سال گذشته افتتاح و زیربار ترافیک رفت که با تکمیل صددرصدی پروژه خط برگشت به سمت کرمانشاه به عنوان فاز دوم این طرح نیز قبل از ایام اربعین در هفته دولت امسال به‌طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: ایسنا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi