شناسه خبر : 104200
شنبه 15 مهر 1402 , 08:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست نقش نخبگان در تحقق اهداف و سیاست‌های سند راهبردی گام دوم انقلاب برگزار شد

فاش نیوز - نشست نقش نخبگان در تحقق اهداف و سیاست‌های سند راهبردی گام دوم انقلاب با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات مرکز دانش‌پژوهان برگزار شد.
 
نشست نقش نخبگان در تحقق اهداف و سیاست‌های سند راهبردی گام دوم انقلاب برگزار شد

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام و المسلمین سید رمضان موسوی‌مقدم، در این نشست با بیان اینکه نخبگان شاهد و ایثارگر همواره متکی به ظرفیت‌های علمی خودشان بوده‌اند گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر با توجه به دانشی که دارند کمتر از حمایت‌های دولتی برخوردار بوده‌اند‌. 
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بر حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر برای استفاده از توانایی‌های آن‌ها برای حل مشکلات جامعه ایثارگری شد. جامعه ایثارگری می‌تواند جامعه نخبگان را شکل دهد.
وی مهمترین سرمایه که نخبگان دارند را امیدواری اعلام کرد و گفت: اصولا کارهای بزرگ در جامعه نخبگان شکل می‌گیرد که عمدتا با مشکلات و مظلومیت و شکست‌ها و مخالفت‌ها مواجه می‌شوند و تلاش و خودباوری باعث پیروزی این نخبگان می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اینکه ما مسئولین باید موانع و مشکلات اداری را از پیش روی شما برداریم خاطرنشان کرد: عزم و جزم و خودباوری, شما عزیزان را در رسیدن به هدف‌تان کمک می‌کند. اگر از این نخبگان در مسئله اقتصادی هم کمک می‌گرفتیم چه بسا از این مرحله هم عبور می‌کردیم.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم از مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر که رشد بالایی داشتند کمال تقدیر و تشکر را داشت و گفت: من انگیزه زیادی دارم که در جمع شما عزیزان باشم تا با شنیدن هدف و مشکلات بتوانم موانع  را با کمک مدیران بر دارم.
مجتبی مدرسی‌زاده، معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ارائه توضیحاتی در رابطه با برنامه‌های این معاونت برای استفاده ظرفیت‌های نخبگان شاهد و ایثارگر پرداخت. 
عادل مهری ورنیاب، ضمن خیرمقدم به حضور نخبگان، گفت: سعی کردیم که از دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر در مراکز علمی کشور بهره‌ ببریم. همچنین در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای استراتژی نظام به نخبگان جهت اطلاع‌رسانی به آحاد مردم، نخبگان ایثارگر را طی بازدیدهای علمی و تخصصی به مراکز علمی و نظامی برای مشاهده دستاوردهای استراتژی کشور در دو سال گذشته بردیم تا مانند رسانه باشند و ایران قوی را به مردم نشان دهند.
مدیرکل نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی برای حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر به ارائه توضیحاتی درخصوص حمایت‌های کارگروه‌های نخبگان شاهد و ایثارگر پرداخت و خاطرنشان کرد: ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر استفاده از ظرفیت فکری نخبگان برای تعامل بین بنیاد و فرهیختگان تاکید دارند. 
در پایان از نخبگان شاهد و ایثارگر با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تجلیل به عمل آمد. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi