شناسه خبر : 104282
یکشنبه 16 مهر 1402 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بامداد روز شانزدهم، صوتی شد

کتاب جانباز نویسنده، جانباز رمضانعلی کاوسی تبدیل به کتاب صوتی شد....

فاش نیوز - کتاب «بامداد روز شانزدهم» جانباز نویسنده، جانباز رمضانعلی کاوسی تبدیل به کتاب صوتی شد.

خاطرات جنگ همیشه دلنشین است، به‌خصوص برای نسل جدید که با خواندن این خاطرات می‌توانند خیلی از مسائل آن زمان را متوجه شوند و بدانند چه زحماتی برای این کشور و حفظ آن کشیده شده است.

کتاب «بامداد روز شانزدهم» کتاب خاطرات آزاده جانباز دکتر فرامرز صادقی است که جانباز نخاعی گردنی توانا و هنرمند، "رمضانعلی کاوسی" مصاحبه و تدوین این کتاب را به عهده داشته است.

این کتاب 416 صفحه‌ای به خاطرات نوجوان 14 ساله‌ای به اسم فرامرز صادقی می‌پردازد که بعد از گذراندن دوره آموزش نظامی، داوطلبانه و بدون اذن والدین به جبهه می‌رود. قهرمان داستان ما در عملیات محرم شرکت می‌کند و در مرحله دوم این عملیات پای راستش از زیر زانو قطع می‌شود و به ناچار به اسارت دشمن در می‌آید. بعد از تحمل 16 ماه اسارت در اردوگاه‌های عنبر و رمادی، آزاد می‌شود، ادامه تحصیل می‌دهد، پزشک می‌شود و اکنون مشغول طبابت هموطنان خود است.

صداپیشه این کتاب صوتی، بهرام ابراهیمی هنرپیشه و گوینده رادیوست.

برای دانلود رایگان این کتاب می توانید اپلیکیشن «ایران صدا» را روی گوشی خود نصب کرده و خاطرات تلخ و شیرین این رزمنده عزیز را بشنوید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi