شناسه خبر : 104349
سه شنبه 18 مهر 1402 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نسخه الکترونیکی کتاب «خاتون و قوماندان» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «خاتون و قوماندان» منتشر شد

فاش نیوز - نسخه الکترونیکی کتاب «خاتون و قوماندان» از سال گذشته از پلتفرم‌ها حذف شده بود اما از چند روزگذشته دوباره این کتاب در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

سید سجاد جلینی مدیر نشر ستاره‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم خبر از انتشار نسخه الکترونیک خاتون و قوماندان داد و گفت: نسخه الکترونیکی کتاب خاتون و قوماندان از سال گذشته به دلایلی از پلتفرم‌ها حذف کرده بودیم اما از چند روز گذشته دوباره این کتاب در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

وی افزود: هم اکنون علاقه مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی این کتاب را از فراکتاب دریافت کنند.

مدیر نشر ستاره‌ها همچنین از برگزاری یک پویش کتابخوانی برای کتاب خاتون و قوماندان در حرم رضوی خبر داد و گفت: قرار است این پویش در حرم برای معرفی کتاب خاتون و قوماندان انجام شود و این پویش به این صورت است که هر چند یک بار با همکاری مسئولان حرم یک کتاب محور قرار می‌گیرد،کتاب از ناشر خریداری و  با تخفیف به زائران و مخاطبان رسانه‌های حرم عرضه می‌شود.

وی افزود: قرار است چنین برنامه‌ای هم برای کتاب خاتون و قوماندان برگزار شود و در این پویش کتاب از طریق بیلبوردها و بعد از نمازها و در قالب رسانه‌های حرم به مخاطبان معرفی و عرضه شود.

بیشتر بخوانید

گفتنی است خاتون و قوماندان تا کنون 75 بار تجدید چاپ شده است. این کتاب روایت زندگی ام البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی فرمانده لشکر فاطمیون است. نویسنده این کتاب مریم قربان زاده است و کتاب توسط نشر ستاره‌ها و مشارکت مرکز رسانه‌ای فاطمیون و دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس خراسان رضوی منتشر و روانه بازار کتاب شده است و رهبر انقلاب از این کتاب تجلیل کرده و بر آن تقریظ نوشتند.

علاقه مندان برای تهیه نسخه الکترونیک این کتاب می‌توانند به اپلیکیشن فراکتاب به آدرس www.faraketab.ir/b/23026?u=761160 مراجعه کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi