شناسه خبر : 105066
دوشنبه 08 آبان 1402 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر از همدلی مددکاران در رفع مشکلات ایثارگران

فاش نیوز - پاکدل گفت: بنیاد مجموعه‌ای مددکارمحور است که تلاش همه اعضای آن در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگری است.

کد خبر: ۶۲۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ - 30October 2023
 

تقدیر از همدلی مددکاران در رفع مشکلات ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمود پاکدل» معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران شب گذشته (یکشنبه) در آئینی با حضور ننعمت‌الله غلامپور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از چهار مددکار نمونه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تجلیل کرد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: بنیاد یک مجموعه مددکارمحور است که همه اعضای آن مددکار هستند و برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری تلاش می‌کنند.

پاکدل بیان کرد: آنچه که در بحث مددکاری مهم است همدلی مددکاران با جامعه ایثارگری و حل مشکلات ایشان است که رضایت جامعه‌ی هدف را به دنبال دارد و این یکی از اهداف بنیاد است.

در پایان این آئین از مددکاران نمونه بنیاد شهید استان بوشهر، سکینه مفتاحی، خدیجه جمالی، فریبا یزدانفر و محبت تاج‌الدینی توسط معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi