شناسه خبر : 105463
دوشنبه 22 آبان 1402 , 08:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نقاشی حسن طهرانی مقدم روی دفتر نقاشی دخترش

فاش نیوز - وقتی شهید طهرانی مقدم از روس‌ها خواست فناوری موشک فوق‌العاده پیشرفته‌شان را در اختیارش قرار دهند، روس‌ها به او خندیدند. او هم بعد از چند روز توسل به امام رضا(ع) مدل موشکی پیشرفته‌تری را روی دفتر نقاشی دخترش پیاده کرد.

نوربالا| نقاشی حسن طهرانی مقدم روی دفتر نقاشی دخترش

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی که این روزها شهردار تهران است، تعریف می‌کند: «شهید حسن تهرانی مقدم یک روز صبح و پس از نماز خاطره‌ای برایم تعریف کرد. این شهید بزرگوار در تشریح این خاطره گفت: «برای دریافت موشکی فوق‌العاده پیشرفته به روسیه رفته بودم و از کارشناسان روسی خواستم فناوری این موشک را در اختیار ما قرار دهند. اما آنان خندیدند و گفتند «امکان ندارد. این فناوری تنها در اختیار روسیه است.»

به آن‌ها گفتم: «ما این موشک رو می‌سازیم!»

دوباره ژنرال‌های روسی خندیدند. پس از بازگشت تلاش کردیم آن موشک را بسازیم؛ اما نشد. تنها راهی که به ذهنم رسید این بود که به خدمت ثامن‌الحجج علیه السلام بروم.»

شهید حسن تهرانی مقدم ۳ روز تمام در حرم امام رضا علیه‌السلام توسل و توجه داشت تا راهی به ذهنش برسد. در روز سوم عنایتی شد و مدلی به ذهنش رسید و احساس کرد گم‌شده‌اش را یافته.

او پس از اتمام زیارت روی دفترچه نقاشی دخترش مدل این موشک را کشید و آن را در تهران عملی کرد. این موشک بهتر از نمونه روسی‌اش بود.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi