شناسه خبر : 105581
چهارشنبه 24 آبان 1402 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبیین نقش فرماندهی و ستاد در عملیات شکست حصر سوسنگرد

فاش نیوز - در آستانه ۲۶ آبان‌ماه، سالروز شکست حصر سوسنگرد، نشست تبیین نقش فرماندهی و ستاد در این عملیات در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

کد خبر: ۶۳۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ - 14November 2023
 

تبیین نقش فرماندهی و ستاد در عملیات شکست حصر سوسنگردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در آستانه ۲۶ آبان‌ماه، سالروز شکست حصر سوسنگرد، نشست تبیین نقش فرماندهی و ستاد در این عملیات در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این نشست که با حضور تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش از جمله امیر سرتیپ «سید ناصر حسینی»، امیر سرتیپ دوم خلبان «سیاوش مشیری» و امیر سرتیپ دوم خلبان «ابراهیم محمدزاده» برگزار شد، ابعاد مختلف عملیات شکست حصر سوسنگرد مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

از جمله مسائل مطرح شده در این نشست می‌توان به تبیین و تشریح ابعاد مختلف عملیات، فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی در شکست حصر سوسنگرد، نقش محوری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در آزاد سازی سوسنگرد، نقش تیپ ۲ لشکر ۹۲ زرهی اهواز در عملیات آزاد سازی سوسنگرد قهرمان، تأثیر آزاد سازی سوسنگرد در مواجهه با دشمن در آوردگاه حساس و سرنوشت ساز آن مقطع و سال‌های بعد از جنگ تحمیلی و نیز نقش سپاه پاسداران، ستاد جنگ‌های نامنظم شهید چمران، ژاندارمری، جهاد سازندگی، عشایر غیور و مردم مومن در این عملیات اشاره کرد.

در پایان این نشست، دانشجویان حاضر در جلسه سوالات و پرسش‌های خود را در خصوص عملیات شکست حصر سوسنگرد مطرح و از کارشناسان پاسخ‌های مناسب دریافت کردند

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi