شناسه خبر : 105696
شنبه 27 آبان 1402 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیریت فرهنگی هنری منطقه نوزده برگزار می کند:

اتوبوس کتابگرد سفیر مهر میزبان محلات منطقه نوزده

برپایی ایستگاه نقاشی، کارگاه قصه گویی، اهدای کتاب رایگان و دیگر برنامه‌های شاد و متنوع میزبان کودکان و نوجوانان...

فاش نیوز - برنامه اتوبوس‌ کتابگرد «سفیر مهر» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، ویژه ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان محلات محروم منطقه نوزده به همت خانه فرهنگ تلاش اجرا می گردد. 

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده، اتوبوس‌ سیار کتابگرد «سفیر مهر» با مشارکت شرکت اتوبوسرانی تهران و اداره آموزش و پرورش منطقه نوزده به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان محلات منطقه نوزده، روز یکشنبه 28 آبان از ساعت 9 در شهرک گلریز دبستان دخترانه یاران مهدی (عج) حضور خواهد داشت.
کتابخانه سیار(سفیر مهر) همراه با ثبت‌نام رایگان کتابخانه، برپایی ایستگاه نقاشی، کارگاه قصه گویی، اهدای کتاب رایگان و دیگر برنامه‌های شاد و متنوع میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود.
این برنامه با توجه به نبود کتابخانه و عدم دسترسی علاقه‌مندان به کتاب در مناطق کم برخوردار منطقه نوزده برای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می‌شود.
علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند به نشانی شهرک گلریز، دبستان دخترانه یاران مهدی (عج) مراجعه و یا جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 55511125 تماس حاصل نمایند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi