شناسه خبر : 105779
پنجشنبه 09 آذر 1402 , 18:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

...هیچ‌ کاری به سرانجام نرسیده است!

فاش نیوز - سلام خدمت شما عزیزان ایثارگر؛ و خدمت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عرض کنم که فقط شما نماینده‌های مردم در مجلس خیلی کلی و یا خیلی گنده‌گویی می‌کنید و همش حرف است و چیز دیگری نیست. شما حتی به خودتان زحمت ندادید که یک سری به بنیاد شهید و امور ایثارگران سر بزنید و حال ما ایثارگران را جویا باشید. دریغ از یک عمل کوچک از شما!

چرا از ما نمی‌پرسید چی شده؟ چرا تمام ایثارگران در این یکی دو سال اخیر این همه افسرده شدند؟ واقعا باید گفت، اینقدر حال ایثارگران خراب است که کسی مثل خود من حال و حوصله درمان خودم را هم ندارم یا بهتر بگویم حال و حوصله رفتن به بنیاد شهید و امورایثارگران را ندارم.

خدا می‌داند بنده از اول این دولت و یا بهتر بگویم در دولت قبل هزینه دارو و هزینه ویزیت را تحویل بنیاد شهید و امور ایثارگران دادم؛ هنوز هم بعد ۳سال با من تسویه حساب نکردند. ولی آقای قاضی‌زاده چندین بار گفته است که ما هزینه دارو و درمان ایثارگران را به صفر رساندیم، اما این طلب چند سال ما به کجا می‌رسد؟ به نظر شما من چطور رغبت کنم برم بنیاد شهید و امور ایثارگران!

باور کنید اصلا رغبت نمی‌کنم که برم هزینه‌ای که حدود ۶ماه پیش تا حالا هزینه کردم را تحویل بنیاد شهید و امور ایثارگران بدم، دیگر نمی‌روم. چرا نمی‌روم؟ از خودم می‌پرسم مگه قبلی‌ها را تسویه کردند که حالا من دوباره نسخه‌ها را بگیرم دستم و برم تحویل بنیاد شهید و امور ایثارگران بدهم.

از روزی که آقای قاضی‌زاده و مدیران تحت امر ایشان وارد بنیاد شهید شدند، بنیاد شهید و امور ایثارگران را کن‌‌فیکون کردند؛ اینقدر خراب کردند که حالاحالاها روحیه ما ایثارگران و هم خود بنیاد شهید و امور ایثارگران ترمیم نمی‌شود.

وای به حال ما که این آقایان را وارد بنیاد شهید و امور ایثارگران کردند. نمی‌دانیم واقعا از کی گلایه کنیم! باور کنید از روزی که این آقایان وارد بنیاد شهید شدند، هیچ‌ کاری به سرانجام نرسیده است.

در مورد خودرو جانبازان، تا حالا حتی یک ماشین در این دولت به ایثارگران نداده‌اند، دارو و درمان که اصلا نپرسید که شهر نپرسان است. وقتی می‌روید داروخانه اگر بدانند ایثارگر هستید، می‌گویند داروهای خارجی‌ را باید آزاد حساب کنید. خدا می‌داند حتی اگر بخواهم ذره‌ای دروغ بگویم؛ چون خانم خودم مشکل لخته‌ خون در سرش دارد، همیشه این مشکل را دارم و داروها را آزاد با من حساب می‌کنند. من هم حال و حوصله فاکتور ندارم و از جیب مبارک پرداخت می‌کنم. حالا چرا فاکتور نمی‌گیرم، در اول این مقاله گفتم خدمتتان که مقصر این مشکل خود بنیاد شهید است و ما هم دیگر چقدر اعتراض کنیم و آنها هم نشنوند؟ آدم خسته می شود خب.

هزینه دانشگاه‌ها را می‌گویم، از روزی که آقای قاضی‌زاده و مدیران تحت امر ایشان وارد بنیاد شهید شدند، دستور دادند که شهریه دانشجوهای بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی را قطع کنند. هزینه دانشگاه و هزینه دارو و درمان را این دولت انداخت گردن خودمان.

من نمی‌دانم این قاضی‌زاده این‌همه حرف‌های قلمبه سلمبه را از کجا می‌آورد که ما را خانه خراب کرده است؟ دولت انقلابی و مجلس انقلابی، خلاصه روحیه ما را مثل مردم کرانه باختری خراب کردید. اون بندگان خدا را دولت محمود عباس حقشان را نادیده گرفت و دولت انقلابی هم با گذاشتن آقای قاضی‌زاده به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران حق ما را ضایع کرد.

آقای قاضی‌زاده خیلی به حقوق ایثارگران ظلم کرد. در دولت انقلابی تمام حقوق‌ها ترمیم شد؛ بجز حقوق ما ایثارگران. این از بی‌عرضگی آقای قاضی‌زاده و مدیران تحت امر ایشان در بنیاد شهید است که برای خودشان چندین بار افزایش حقوق زدند ولی برای ما هرگز نمی باشد...

|| علی

اینستاگرام
سلام همیشه همینطوربوده وحواهد بودبودجه نداده اندخواهشن اینقدرشعارندهیدخسثه شدیم انقدرزخم زبان شدیم ازخودی ودیگران من هرگزازبیگاننگان نلالم هرچه بامن کردخودی کرد
فقط اذیت و کار جانباز را در کمسیون بنیاد بایگانی می کنند.
پس از اخذ مدارک برای گرفتن احراز اصل نانه ها و اسناد بیمارستان را می خواهند مگر مسلمان می شود بهد از این همه سال اصل مدرم را پیدا کرد دکتر عزیزی که رنگ جبهه ندیدی و فقط سنگ قلاب می کنی حدود 9 سال است که احراز نمی دهی
من حوصله نداشتم بیوگرافی قاضی زاده هاشمی را در بیاورم و فعلا نمی توانم کار ایشان را تایید یا تکذیب کنم فقط این را نمی توانم بفهمم که ایشان تنها وزیری است که هم در دولت روحانی و هم در دولت رئیسی وزیر می شود در حالی که دولت روحانی با دولت رئیسی مثل آب و روغن هستند و اصلا نمی توانند با هم قاطی شوند و صد البته آقای قاضی زاده هاشمی باید قدرت بیانی بالائی داشته باشند که توانسته اند در هر دو دولت وزیر شوند ولی فعلا و علی الحساب به آقای قاضی زاده هاشمی می گویم :
هزار نکته باریک تر ز مو اینجاست
نه هر که سر بتراشد قلندری داند
باسلام خدمت دوست عزیزم احمدرضااقاجان این قاضی‌زاده اون قاضی‌زاده نیست اون وزیربهداشت روحانی پسرعموی ایشان هست که ای کاش اون اقامیشدرئیس بنیادشهید وامورایثارگران چون هرچه بودبازهم ازایشان بهترولایق ترمیبودکه ایشان انگاریکی ازدشمنان ایثارگران هستندبایداقای رئیسی بدانکه خیلی درحق ماایثارگران ظلم کردندکه نالایق ترین رئیس رابرای ماایثارگران انتخاب کردندوکمکارترین مسئول این دولت خودقاضی زاده هستندفقط خودش ازخودش راضی هست
سلام ، باعث تاسف است که مسئولانی در پستهای حساس حضور دارند که طبق گفته آقای رییسی مسببین وضع موجود هستند اما پس از بیشتر از دو سال از تشکیل دولت انقلابی که مردم در شرایط کرونا پای صندوق رفتند و به آقای رییسی رای دادند تا مسببین وضع موجود را محاکمه و برای خسارات هنگفتی که وارد کردند مجازات شوند اما هرگز اقدامی نشده است.
در پاسخ به فرمایش دوست عزیز لازم به یادآوری است که مجلس تحقیق و تفحصی گسترده از بنیاد بعمل آورد اما هرگز در صحن علنی مجلس مطرح نشد فقط به گفته یکی از نمایندگانی که در تحقیق و تفحص حضور داشت حجم فساد آنچنان زیاد بوده که اگر مردم مطلع شوند شوکه خواهند شد.
از آن تاریخ نتایج تحقیق و تفحص علیرغم وجود مفاسد هنگفت همچنان مسکوت مانده است که نشان از فقدان اراده لازم برای مبارزه با مفاسد دارد و همچنان اخبار اختلاسهای نجومی مردم را شوکه میکند. بنابراین مردم ناامید شدند هرچند در سفرهای استانی شاهد هستیم استقبال مردم چشمگیر است اما نکته قابل توجه اینست که مردم میدانند برای تخصیص بودجه در استان باید استقبال گسترده باشد لذا این موضوع نباید در اذهان مسئولان شبهه ایجاد کند که مردم همچون استقبال در سفرهای استانی پای صندوق حاضر شوند که این موضوع را مردم با در نظر گرفتن عملکرد یکسانی که از دولت انقلابی و دولت غربگرا در سفره معیشتی مشاهده کردند گرچه خدمات دولت انقلابی قابل مقایسه با دولت قبل نیست اما دلسردی مردم باعث نگرانی دلسوزان نظام است.
دعوا سر چیست ؟! با کلّی گویی نه موضوع مشخص می شود و نه مشکلات حلّ و فصل می شود!
تشکل های ایثارگری بنیاد را متهم می کنند ! بنیاد بدون توجه کارِ خودشو می کنه ! اکثریت ایثارگران همانند مردم دارند زندگی خودشون را می گذرونند و نظاره گر وضع موجودند و نه به بنیاد آویزانند و نه به تشکل ها دل بستند و فکر می کنند این دعوا زرگری و سرِ لحاف ملّاست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi