شناسه خبر : 106109
چهارشنبه 08 آذر 1402 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لبیک رزمندگان لشکر ۱۷ به درخواست مادر شهیدان زین‌الدین

فاش نیوز - مادر شهیدان «مهدی و مجید زین‌الدین» در جمع تعدادی از رزمندگان لشکر ۱۷ گفته بود «من خیلی می‌بینم از مهدی صحبت می‌کنند اما مجیدم غریب است». بر همین اساس رزمندگان لشکر دست به کار شدند تا خاطرات آقامجید را جمع‌آوری کنند.

لبیک رزمندگان لشکر ۱۷ به درخواست مادر شهیدان زین‌الدین

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، شهیدان «مهدی و مجید زین‌الدین» ۲۷ آبان ۱۳۶۳ در حالی که برای انجام مأموریت عازم سردشت بودند، در مسیر توسط عناصر ضدانقلاب به شهادت می‌رسند. با توجه به اینکه شهید «مهدی زین‌الدین» فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب(ع) بود، در طول این سال‌ها در مراسم‌ و محافل بیشتر از او یاد می‌کردند اما کمتر به شهید مجید زین‌الدین پرداخته می‌شد که این مسئله مورد توجه مادر شهید قرار گرفته بود.

محمد سوری مدیر گروه «رزمنده آنلاین» که برگزاری جلسات خاطره‌گویی و همچنین جمع‌آوری خاطرات و عکس‌های دفاع مقدس رزمندگان لشکر ۱۷ را بر عهده دارد، درباره برنامه این هفته روایتگری می‌گوید: طی سال‌های گذشته یکی ـ دو بار که به دیدن مادر شهیدان «مهدی و مجید زین‌الدین» رفتیم، آن زمان البته این مادر شهدا سرحال بود، به ما گفت: «من خیلی می‌بینم که از مهدی صحبت می‌کنند اما مجیدم غریب است. کسی از مجید حرفی نمی‌زند!» بر همین اساس به همراه بچه‌های لشکر ۱۷ علی‌ابن ابیطالب (ع) که در گروه «رزمنده آنلاین» حضور دارند، تصمیم گرفتیم که برنامه روایتگری با محوریت خاطرات شهید مجید زین‌الدین برگزار کنیم.


جمعی از رزمندگان لشکر ۱۷ در برنامه خاطره‌گویی از شهید مجید زین‌الدین

وی ادامه می‌دهد: ما بعد از گذشت ۳۹ سال از شهادت آقامجید و آقامهدی زین‌الدین دورهم جمع شدیم و روایتگری توسط همرزمان مجید صورت گرفت. جالب اینجاست که آقامجید قبل از شهادتش تمام عکس‌هایش را از بین برد؛ که در این گروه به همت آقای شهبازی عکس‌های آقامجید را هم جمع‌آوری کردیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi