شناسه خبر : 106264
یکشنبه 12 آذر 1402 , 15:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کهگیلویه و بویراحمد در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان ۲ شهید گمنام است

فاش نیوز - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان دو شهید گمنام است.

کهگیلویه و بویراحمد در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان ۲ شهید گمنام است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر در کمیته سیاست گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان شهدای گمنام گفت: استان در ۲۶ آذر ماه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان دو شهید گمنام خواهد بود که دستگاه های فرهنگی زمینه تشییع باشکوه این شهدای بزرگوار در استان را فراهم کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال گذشته و در چنین مناسبتی استان هم میزبان دو شهید گمنام بود که با حضور باشکوه و شایسته مردم تشییع و خاکسپاری شدند.

وی تصریح کرد: زمان حضور شهدای گمنام در استان مشخص و در تمام شهرها و حتی روستاهای استان مراسم شهید گردانی به نحو شایسته ای برگزار شود و توسط فرمانداران و بخشداران به نحو احسن مدیریت شود.

هاشمی مهر عنوان کرد: همه ساله در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مرکز استان مراسم باشکوهی تحت عنوان پیاده روی حرم تا حرم از حرم امامزاده عبدالله(ع) در مرکز یاسوج تا حرم مطهر امامزاده مختار(ع) در روستای مختار شهرستان بویراحمد با حضور انبوه مشتاقان به اهل بیت(ع) برگزار می شود که شهدای گمنام در این مراسم تشییع می شوند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از این شهدای بزرگوار در محوطه سایت اداری استانداری استان به خاک سپرده می‌شوند که اقدامات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم انجام می شود.

وی بیان کرد: فضاسازی اداری و محیطی توسط دستگاه ها جهت تشییع باشکوه این شهدا انجام شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi