شناسه خبر : 106563
سه شنبه 21 آذر 1402 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکل همه بانک های عامل در پرداخت وام خودرو ایثارگران رفع شد

در جلسه ای که برگزار شد بانک ملی هم که دچار وقفه در پرداخت وام شده بود، موانع را بر طرف کرد و اکنون هر شش بانک عامل آماده ارائه خدمات پرداخت وام خودرو به ایثارگران هستند.

مشکل همه بانک های عامل در پرداخت وام خودرو ایثارگران رفع شد

فاش نیوز - مدیرکل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: روز گذشته در جلسه ای که برگزار شد بانک ملی هم که دچار وقفه در پرداخت وام شده بود، موانع را بر طرف کرد و اکنون هر ۶ بانک عامل آماده ارائه خدمات پرداخت وام خودرو به ایثارگران هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از حدود دو ماهی که پیامک دریافت خودرو برای ایثارگران مشمول ارسال شده است، تعدادی از بانک های عامل در روند پرداخت وام مشکلاتی داشتند و این روند دریافت خودرو را برای ایثارگران دچار وقفه کرده بود. 

میثم اروز مدیرکل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد: روز گذشته در جلسه ای که برگزار شد بانک ملی هم که دچار وقفه در پرداخت وام شده بود، موانع را بر طرف کرد و اکنون هر شش بانک عامل آماده ارائه خدمات پرداخت وام خودرو به ایثارگران هستند. 

طبق قانون و بنا به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد شهید، جانبازان بیست و پنج (25%) تا چهل و نه درصد (%49) که از نظر جسمی محدودیت حرکتی دارند با رعایت اولویت تعیین درصد جانبازی می توانند نسبت به خرید خودروی داخلی اقدام کنند. 

بیشتر بخوانید

هر یک از مشمولین دریافت خودروی داخلی می توانند تا سقف دو میلیارد و پانصد میلیون (000ر000ر500ر2) ریال معادل 250میلیون تومان  به صورت فردی و فارغ از قیمت خودرو دریافت کنند و  پرداخت باقی‌مانده بهای خودرو، مازاد بر تسهیلات پرداختی به عهده مشمول است.

بانک عامل موظف است طبق اعلام شرکتهای خودروسازی داخلی یا دارای مجوز از وزارت صمت، پس از اخذ تضامین قانونی از مشمولین و همزمان با واریز متقاضی (حداکثر یک ماه قبل از تاریخ نوبت تعیین شده برای تحویل) نسبت به پرداخت تسهیلات در وجه شرکت اقدام کنند.

اینستاگرام
سلام خداقوت نوبت جانبازان ۵۰درصدبه بالا کی هسته آیا جانبازانی که دهه ۸۰ازطریق بنیاد خودرو دریافت نموده اند شامل میشو یاخیر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi