شناسه خبر : 107939
چهارشنبه 11 بهمن 1402 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شده ایم چوب دوسر طلا!

فاش نیوز - سلام بر فاش نیوز؛ خواهش می کنم پیام بنده جانباز ۷۰ درصد را به اطلاع آقای ابوطلبی برسانید.

خواهش می کنم ببینید آقای ابوطالبی لیستی منتشر کرده اند که در آن حدود ۱۳ شرکت واردکننده معرفی شده که هر کدام از شرکت ها حدود ۲ تا ۳ خودرو معرفی کرده اند.

اما در سایت تنها و تنها شش شرکت واردکننده خودرو معرفی شده اند که هر کدام آنها نیز یک خودرو معرفی کرده اند؛ یعنی سر در سایت فقط و فقط شش عدد خودرو معرفی شده و قابل انتخاب است.

با بنیاد هم که تماس می گیریم، جواب سربالا می دهند و می گویند از بین همین شش خودرو یکی را انتخاب کنید.

خواهش می کنیم اگر جانبازان را مسخره کرده اید، رو راست بگویید. آب که از سر ما گذشته، چه یک وجب، چه صد وجب .... چوب دو سر طلا شده ایم.

بین مردم و دوست و آشنا شدیم مایه‌دار و صاحب سود سرشار از واردات خودرو؛ و در واقع بی‌بهره از یک خودروی مناسب. به داد ما برسید تو رو خدا!

|| سیدمهدی حسینی

اینستاگرام
سلام اقایان در این کشور چرا کسی جواب ما جانبازان 70 درصد که ماده 45 در روز روشن حق شون گرفته چرا هیچ کس جوابگو نیست بس ما کجا شکایت کنیم اخ چطور میشه همه جانبازان 70 درصد یک بار ماشین گرفتن ما هم مثل بقیه حالا چرا اون عزیزان دوباره میگرن ولی عدی کم که با همون شرایط از این امتیاز محرم شدن اقایان فقط به فکر خودشون هستن بس تکلیف ما ها چی میشه باید بشینم نگاه کنیم مگه ما جانباز نیستیم ؟..
تازه فهمیده برادر اینها سرکاری ان چیز خوب برای خودشان نه شماها از اسم 50 درصد به بالا استفاده میشه خدا را شکر کن جانبازها ی زیر25 درصد که هیچ هستن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi