شناسه خبر : 108096
شنبه 14 بهمن 1402 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر جانباز شهید پورابراهیم در گلزار شهدای رشت آرام گرفت

فاش نیوز - فرامرز پورابراهیم دافچاهی از جانبازان ۷۰ درصد نیروی زمینی ارتش، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از ترکش جان به جان آفرین تسلیم کرد و در گلزار شهدای رشت آرام گرفت.
 
پیکر جانباز شهید پورابراهیم در گلزار شهدای رشت آرام گرفت
به گزارش ایثار، مراسم تشییع و خاکسپاری جانباز شهید فرامرز پورابراهیم دافچاهی ر بر روی دستان مردم شهیدپرور رشت برگزار و در گلزار شهدای رشت به خاک سپرده شد. 
شهید فرامرز پورابراهیم دافچاهی از جانبازان ۷۰ درصد نیروی زمینی ارتش، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از ترکش جان به جان آفرین تسلیم کرد. 
این مراسم با حضور داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان،امیر دریادار دوم منصور لشنی، کارکنان و کروه رزم نواز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش در کنار مقامات لشگری و استانی و نیروهای نظامی برگزار شد.
این شهید در  ۱۹ بهمن سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی جنوب بر اثر ترکش و موج گرفتگی از ناحیه سر و چشم و کتف راست و قفسه سینه مجروح شده بود. 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi