شناسه خبر : 108139
یکشنبه 15 بهمن 1402 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

فاش نیوز - تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرارسیدن یوم الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای را صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرارسیدن یوم الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای را صادر کردند.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

«هو المعز»

اینک در طلیعه فجر چهل و پنجمین سالروز بازگشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، شاهد عزت امت اسلام در سراسر عالم و درس آموزی ملت‌ها از انقلاب اسلامی ایران برای پایان دادن به ظلم و ستم فرعونیان هستیم و شاهد فجری دیگر بر اثبات جهان شمولی انقلاب عظیمی که با زعامت رهبری دوراندیش و بصیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) تا سپردن پرچم این انقلاب حسینی به دست صاحب اصلی‌اش حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهایی بشریت از قیود استکبار جهانی به پیش می‌رود.

هر چند انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این پیروزی آزمایش‌های سخت و مراحل دشواری را گذرانده است، اما حفظ و استمرار آن به مراتب مهم‌تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری و همت بیشتری دارد همان طوریکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد حفظ این انقلاب بصورت مکرر در وصیت نامه سیاسی - الهی و سخنرانی‌هایشان تاکید فراوانی داشتند و فرمودند: «به ملت غیور ایران اسلامی توصیه می‌کنم نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آورید، همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری نمایید».

بیشتر بخوانید

تشکل‌های شاهد و ایثارگر در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رفیع حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را بر همگان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن دوران سراسر نور و تکریم مقام والای شهدا و ایثارگران گرانقدر آمادگی همه جانبه خود را جهت نیل به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و حرکت جدی در راستای اجرای تدابیر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) با عزم ملی و مدیریت جهادی و همچنین کمک به مسئولان نظام جهت رفع مسائل و موضوعات علمی، فرهنگی، اقتصادی و.... کشور اعلام می‌دارند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi