شناسه خبر : 108384
دوشنبه 23 بهمن 1402 , 14:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حال و هوای غرفه جانبازان ورزشکار در راهپیمایی ۲۲ بهمن

از نکات قابل توجه در این برنامه، گرفتن عکس یادگاری مردم، به‌ویژه کودکان که همراه با والدین خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت کرده بودند، با جانبازان ...

فاش نیوز - ایثارگران و جانبازان در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضوری حماسی و چشمگیر داشتند.

به گزارش فاش نیوز، همزمان با امت همیشه در صحنه و ایثارگران کشور، گروهی از جانبازان با برپایی غرفه ای در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، آغاز چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

این گروه از جانبازان که عموما ورزشکاران جانبازان تهران بودند در خیابان آزادی، نبش خیابان جمالزاده شمالی با نصب بنر و المان های جشن و مقاومت، ضمن ارائه خدمات پذیرایی (دادن شکلات و بادکنک به کودکان) با آرمان های بنیانگزار انقلاب و جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و همسنگران شهیدشان تجدید پیمان کردند.

در لابلای برنامه های ارائه شده در این غرفه، روایتگری جانبازان از حال و هوای اوایل انقلاب و مبارزات بر علیه رژیم ستم‌شاهی پشت بلندگوهای غرفه، توجه حاضرین و شرکت کنندگان در راهپیمایی را به خود جلب کرده بود.

اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از مطالبات جانبازان و این جانباز روایتگر از مردم در این برنامه بود که با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.

از نکات قابل توجه در این برنامه، گرفتن عکس یادگاری مردم، به‌ویژه کودکان که همراه با والدین خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت کرده بودند، با جانبازان حاضر در "غرفه حماسه سازان دفاع مقدس" بود.

 

تنظیم خبر از شهیدگمنام

اینستاگرام
دم شما گرم درد و بلای شما جانبازان بخورد تو سر عوامل بنیاد خصوصاً رییس آن و مدیران مفد خور آنها
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi