شناسه خبر : 108406
سه شنبه 24 بهمن 1402 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم چهلم شهدای کرمان در اهواز+ تصاویر

فاش نیوز - آیین بزرگداشت اربعین شهادت مظلومانه شهدای عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دفاع‎پرس، همزمان با ایام ماه شعبان المعظم، آیین بزرگداشت اربعین شهادت مظلومانه شهدای عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در اهواز برگزار شد. این برنامه امروز (دوشنبه) سال ۱۴۰۲ در یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار شد که جمعی از مردم و مسؤولان در این آیین شرکت کردند.

در این آیین که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا نیز حضور داشتند آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز و برادر شهید سیدمحمدرضا حسن‌زاده در جمع حاضران و میهمانان شهدا سخنرانی کرد.

همچنین حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان نیز به همراه چند تن از معاونان خود آیین بزرگداشت اربعین شهادت مظلومانه شهدای عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در اهواز حضور یافت.

در این برنامه معنوی که جمعی از طلاب علوم دینی و دانش‌آموزان اهوازی نیز حضور داشتند مصطفی مروانی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی پرداخت.

در عملیات تروریستی که در روز ۱۳ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مسیر گلزار شهدای کرمان به وقوع پیوست ۹۶ تن از جمله یک کودک ۲ ساله به شهیده ریحانه سلطانی‌نژاد به شهادت رسیدند.

بزرگداشت اربعین شهدای کرمان در اهواز+عکس

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi