شناسه خبر : 108523
یکشنبه 29 بهمن 1402 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری اختتامیه هشتمین کنگره بین المللی شعر ایثار در شیراز

فاش نیوز - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: مراسم اختتامیه هشتمین کنگره بین المللی شعر ایثار با حضور مسئولان و شعرای سراسر ایران و جهان در شیراز برگزار می شود.
 
برگزاری اختتامیه هشتمین کنگره بین المللی شعر ایثار در شیراز

به گزارش ایثار، ابراهیم بیانی افزود: ۹ موضوع با ۵ قالب شعری، برای ارسال آثار اعلام شد که ۳ هزار اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که ۲ هزار و ۴۰۰ اثر به مرحله داوری رسید و امروز از برگزیدگان تجلیل می شود.
 وی با بیان اینکه از هشتمین کنگره بین المللی شعر ایثار، استقبال خوبی در داخل و خارج کشور انجام شده است گفت: پیش از برگزاری این کنگره، در شهرستان های استهبان، آباده، فسا و جهرم پیش کنگره و شب شعر ایثار برگزار شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: همچنین در ویژه برنامه شب شعر غزه که در شیراز انجام شد ۱۱ شاعر از کشورهای نپال، هند، ترکیه،  عراق، لبنان و  سوریه یعنی کشور های محور مقاومت شرکت کردند.
گفتنی است فارس در ششمین دوره برگزاری کنگره بین المللی شعر ایثار هم میزبان شعرا بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi