شناسه خبر : 108533
یکشنبه 29 بهمن 1402 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باحضور امیران ارتش جمهوری اسلامی ایران

تقدیراعضای قرارگاه مرکزی گام دوم انقلاب از جانبازان ورزشکار تهران

در اعیاد شعبانیه و به مناسبت بزرگداشت مقام جانباز، اعضای قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب با حضور در مجموعه ورزشی شهید کاظمی با جانبازان ورزشکار فعال در این باشگاه دیدار و گفت و گو کردند.

فاش نیوز - اعضای قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب و تعدادی از فرماندهای ارتش جمهوری اسلامی ایران و فراجا با جانبازان ورزشکار دیدار کردند.

در اعیاد شعبانیه و به مناسبت بزرگداشت مقام جانباز، اعضای قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب با حضور در مجموعه ورزشی شهید کاظمی با جانبازان ورزشکار فعال در این باشگاه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری فاش نیوز، دکتر آبشاهی به عنوان رئیس قرارگاه، امیر سرتیپ دکتر داوود نظام اسلامی از جانباز 70 درصد ارتش، امیر سرتیپ حسین یاسینی از آزادگان دفاع مقدس و رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروی زمینی ارتش، سرهنگ نوری از فراجا و رئیس حفاظت انتظامی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر شاکر اردکانی معاون عملیات قرارگاه، دکتر حسین شاکری مدیرروابط عمومی و محمدعلی میکائیلی مدیرهماهنگی و پیگیری قرارگاه، افرادی بودند که عصر روز گذشته در جمع ورزشکاران جانباز ویلچری حضور یافتند و از ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان، با اهدای گل و بسته های اهدایی تقدیر کردند.

در این دیدار فرح بخش ابتدا امیر یاسینی با صدای رسا و با هیجان یک ارتشی دلیر ایرانی، قطعه شعری حماسی را قرائت کرد که مورد توجه و تشویق حضار قرار گرفت و در ادامه دکتر شاکر به تشریح فعالیت های قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب پرداخت و سپس دو تن از جانبازان ویلچری ورزشکار، ضمن خیرمقدم به مدعوین، در وصف ایثار و جانفشانی جانبازان در دفاع مقدس سخنان کوتاهی را ایراد کردند.

در پایان نیز عکس یادگاری در سالن ورزشی چند نمنظوره شهید کاظمی توسط دوربین های خبری به ثبت رسید.

|| جانباز محسن الله دادی

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi