شناسه خبر : 108622
چهارشنبه 02 اسفند 1402 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با جامعه ایثارگری نکا

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیداری چهره به چهره، مشکلات جامعه معزز ایثارگری شهرستان نکا را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.
 
دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با جامعه معزز ایثارگری نکا

به گزارش ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در ادامه روند پاسخگویی به جامعه معزز ایثارگری و تسریع در جهت فرایند ارائه خدمات، سه شنبه یکم اسفند ماه در سفر یک روزه به شهرستان نکا با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به صورت چهره به چهره دیدار و مشکلاتشان را بررسی و رسیدگی کرد.
سعید کهن سال پس از ملاقات عمومی با جامعه معزز ایثارگری شهرستان نکا، گفت: دیدار عمومی با خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز یکی از اولویت های کاری ما در سطح استان است، نگاه ما تلاش در جهت کاهش دغدغه های ایثارگران عزیز است، این فرصتی است که جامعه ایثارگری برای حل مشکلات خود میتوانند بطور مستقیم مسائل خود را بیان کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه ما وظیفه داریم مشکلات این قشر معزز را احصاء و راه حل مناسب و مطلوب ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: نگاه ما این است جامعه معزز ایثارگری در امر دسترسی به خدمات با مشکل مواجه نشود، هرچقدر در مقابل درخواست ها، مشکلات، مظالبات و نظرات این عزیزان شنونده خوبی باشیم شاهد رضایتمندی قابل ملاحظه ای در میان خانواده های معزز شهدا و ایثارگران خواهیم بود.
کهن سال تصریح کرد: در سال جاری توفیق داشتیم همزمان با 22 سفر شهرستانی استاندار محترم مازندران، در بنیادهای تابعه حضور پیدا کنیم و از نزدیک مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران را شناسایی، بررسی و رسیدگی کنیم، در طول سال علاوه بر آن سه شنبه هرهفته ملاقات عمومی را در اداره کل و بنیاد شهرستانها برگزار کردیم تا انتظارات جامعه معزز ایثارگری در بحث ارائه خدمات برآورده شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اذعان داشت: در امر ارائه خدمات، گفتمان و ارتباط ما با جامعه ایثارگری تسهیل گری ایجاد میکند، تمامی موضوعاتی که در بحث خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران مطرح است آن نگاه تکریم، تعظیم و قیام کردن است که باید در وجود ذاتی همه ما نهادینه شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین با رئیس و کارکنان خدوم بنیاد نکا دیدار و ضمن تاکید بر ارائه خدمت صادقانه به جامعه معزز ایثارگری تحت پوشش، از زحمات آنان قدردانی کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران با همراهی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد استان و رئیس بنیاد نکا با خانواده معزز شهیده رقیه حسین زاده دیدار کرد.
 گفتنی است مدیرکل بنیاد مازندران با ۶۳ تن از جامعه معزز ایثارگری در نکا دیدار حضوری به عمل آورد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi