شناسه خبر : 108773
سه شنبه 08 اسفند 1402 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرگرد بعثی اسرا را می‌زد و می‌گفت: اگر الان ایران بودید، رأی می‌دادید!

فاش نیوز - علی علیدوست قزوینی از اسرای دوران دفاع مقدس می‌گوید: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۶۰، افسر بعثی به نام «سرگرد اظهر» اسرا را جمع کرد. او به هر کدام یک سیلی می‌زد و روانه آسایشگاه می‌کرد.

سال ۱۳۶۰ آیت‌الله خامنه‌ای با آرای بالا به عنوان سومین رئیس جمهور انتخاب شدند. بعد از اعلام این خبر بعثی‌ها در اردوگاه موصل یک قدیم، به یک بهانه‌ای تعدادی از اسرا را جلو مقر جمع کرده بودند و «سرگرد اظهر» اسامی‌شان را می‌خواند و به هر کدام یک سیلی می‌زد و روانه آسایشگاه می‌کرد.این معرکه ادامه پیدا کرد تا اینکه سرهنگ محمد از در مقر آمد بیرون دید و سرگرد هر اسمی را که می‌خواند یک سیلی می‌زند.سرهنگ محمد از سرگرد اظهر پرسید: چرا می‌زنی‌شان!؟ سرگرد به مافوق خودش جوابی داد که مرهم سیلی‌هایی شد که به گوش اسرا می‌خورد. سرگرد گفت: سیدی! اگر اینها ایران بودند، به همین تعداد به آرای علی خامنه‌ای افزوده می‌شد!

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi