شناسه خبر : 108790
سه شنبه 08 اسفند 1402 , 12:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آنچه در دفاع مقدس رخ داد در تاریخ بی‌سابقه است

فاش نیوز - حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: آنچه در دفاع مقدس رخ داد در تاریخ بی‌سابقه بوده و درخصوص تبیین ابعاد دفاع مقدس کارهای خوبی صورت گرفته اما هنوز حق مطلب اَدا نشده است، زیرا این ارزش‌ها برای یک ملت نقش پیشران فرهنگی، فکری، معنوی و اعتقادی بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

کد خبر: ۶۵۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ - 27February 2024
 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: آنچه در دفاع مقدس رخ داد در تاریخ بی‌سابقه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در دیدار سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک مکتب انسان‌ساز و مجاهد‌پرور است، اظهار داشت: ابعاد معنوی این مکتب به‌قدری زیاد است که به‌تعبیر امام خمینی (رحمة‌الله‌علیه) افراد بسیاری توانسته‌اند از طریق آن راه صد‌ساله را یک‌شبه طی کنند.

وی با بیان اینکه آنچه در دفاع مقدس رخ داد در تاریخ بی‌سابقه است، بیان کرد: درخصوص تبیین ابعاد دفاع مقدس کارهای خوبی صورت گرفته اما هنوز حق مطلب اَدا نشده است، زیرا این ارزش‌ها برای یک ملت نقش پیشران فرهنگی، فکری، معنوی و اعتقادی بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. بنابراین باید با کار جهادی و اعتقاد عمیق به شهدا، دفاع مقدس را به‌خوبی برای نسل جوان تبیین کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: اگر نسل جوان و نوجوانِ آسیب‌دیده از فضای مجازی را به مکتب دفاع‌ مقدس وصل کنیم، آن‌ها را از جهت فکری، اعتقادی، اخلاقی و رفتاری بیمه کرده‌ایم. شهدا تمام وجودشان فداکاری، معرفت و معنویت بود و هر کدامشان می‌توانند الگوی یک نسل باشند، پس معرفی شهدا و سیره آن‌ها به نسل جوان بسیار ضروری است.

سردار «خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در دیدار بیان داشت: دشمن در عرصه رسانه بسیار هزینه می‌کند تا به هر طریقی اذهان جامعه را مشوش و جوانان ما را نسبت به این انقلاب و نظام بدبین کند‌ و این‌ بار سنگین بر دوش رسانه ملی است تا با جهت‌دهی درست بتواند با برنامه های ترویجی ایثار و شهادت و معرفی چهره‌های ایثارگر، حقیقت اهداف متعالی این انقلاب را به جامعه معرفی کند.

وی مهمترین رسالت این اداره کل را اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نامید و گفت: نشر خاطرات رزمندگان، شهدا و بسیجیان با حفظ اخلاص عمل آن‌ها و انعکاس آن در جامعه می تواند چراغ راهی برای جوانان و نوجوانان کشور در مسیر جلوگیری از تحریکات و هجمه های دشمنان باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi